موحد با اشاره به اینکه حس انتقام گیری در جنوب استان کرمان فوق العاده قوی است، گفت: سران طوایف، معتمدین و ائمه جمعه و روحانیت بایستی مداخله پیشگیرانه جدی در جهت به حداقل رساندن انتقام گیری‌های شخصی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرمان به اقدامات دادگستری استان در دو حوزه ایجابی و سلبی در مقابله با جرائم خشن اشاره کرد و گفت:طی یکسری اقدامات هماهنگ عمده عناصر شرور و خطرناک در استان کرمان دستگیر و دستگاه قضائی با اشد مجازات با آن‌ها برخورد نموده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت:با اقدامات انجام شده از سوی نهاد‌های اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی و دستگاه قضائی امروز شاهد هستیم هیچ کانون نا امنی در استان کرمان وجود ندارد و این یک موفقیت بزرگ است.

وی با اشاره به اینکه حس انتقام گیری در جنوب استان کرمان فوق العاده قوی است، افزود: سران طوایف، معتمدین و ائمه جمعه و روحانیت بایستی مداخله پیشگیرانه جدی در جهت به حداقل رساندن انتقام گیری‌های شخصی داشته باشند.

این مقام قضائی به برگزاری همایش سران طوایف و میثاق نامه عدالت وامنیت پایدار اشاره کرد و گفت:مشارکت ریش سفیدان و سران طوایف یک اقدام ایجابی ودر راستای تقویت فرهنگ پیشگیری از وقوع جرم و خشونت است.
انتهای پیام/ی

کانون‌های ناامنی مورد ضربه جدی قرار گرفته اند

 

برچسب ها: دادگستری ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.