مسئول بسیج سازندگی استان یزد گفت: خدمت‌رسانی به محرومان با حضور گروه‌های جهادی مختلف در رزمایش اقتدار عاشورایی به نمایش گذاشته می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ سرهنگ سید محمد میرقانعی مسئول بسیج سازندگی استان یزد گفت: همزمان با رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) دامنه خدمت‌ رسانی به محرومان با حضور گروه‌های جهادی مختلف در این رزمایش به نمایش گذاشته می‌شود.

سرهنگ میرقانعی افزود :در بخش خدمت‌رسانی که از بخش‌های این رزمایش محسوب می‌شود، حدود ۱۴۰ گروه جهادی و خدمت‌رسان حضور دارند که این گروه‌ها از میان اقشار مختلف محلاتی تا تخصصی را شامل می‌شود.

وی درباره جزییات نیروی انسانی این گروه‌ها افزود: این گروه‌های جهادی شامل گروه‌های دانشجویی، پزشکی، طلاب، کارمندی، خواهران و گروه‌های مهندسی و تخصصی را شامل می‌شود.

سرهنگ میرقانعی گفت: حواشی شهری از عمده مناطق هدف حضور این گروه‌ها است، اما شهر‌های دیگر استان و حتی حضور در استان‌های دیگر هم از برنامه‌های این رزمایش است.

مسئول بسیج سازندگی استان یزد درباره عرصه‌های فعالیت این رزمایش هم گفت: زمینه‌های عمرانی، کشاورزی، سلامت و... از زمینه‌های اصلی این رزمایش است.

وی بازه زمانی این رزمایش را ۹ تا ۲۹ شهریورماه با فعالیت ۴۸ ساعته تا ۱۰ روزه گروه‌های جهادی اعلام کرد و همزمانی این رزمایش را با آغاز هفته دفاع مقدس مغتنم شمرد و گفت: روز پنجشنبه نوزدهم شهریورماه تعداد اعزام‌های این رزمایش به اوج می‌رسد و به صورت متمرکز انجام می‌شود.

میرقانعی از همکاری و همدلی تمامی بسیجیان حاضر در این رزمایش تشکر کرد و گفت: گوشه‌ای از آمادگی خدمت‌رسانی بسیجیان کشور و استان با برگزاری این رزمایش به همگان نشان داده می‌شود.

انتهای پیام/ی

برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی در استان یزد

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.