تأکید مسجد جامعی بر پیگیری حادثه خودسوزی شهروند تهرانی در مقابل شهرداریعضو شورای شهر تهران با اشاره به حادثه خودسوزی یکی از شهروندان در مقابل شهرداری گفت: از حبیب زاده درخواست داریم تا این موضوع را پیگیری و نتیجه آن را اعلام کند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران در هشتاد و چهارمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، در واکنش به حادثه خودسوزی صبح امروز یک شهروند تهرانی مقابل ساختمان شهرداری تهران اظهار کرد: اگرچه در دوره قبل از این اتفاقات رخ می‌داد، اما در هر صورت ما خواستار پیگیری این موضوع هستیم.

وی افزود: با توجه به مسئولیتی که حبیب زاده در شورا دارد، از او می‌خواهیم که در این زمینه پیگیری‌های لازم را انجام دهد و نتیجه آن را به سرعت به شورا اعلام کند.

مسجد جامعی در ادامه با اشاره به بدهی‌های شهرداری تهران تصریح کرد: برخی از بدهی‌های شهرداری تهران مبلغی در حدود 500 میلیون تومان است که باید هرچه سریعتر تسویه شود، زیرا تعداد طلبکاران آن‌ها بین 70 تا 80 نفر است و می‌توان به راحتی با آن‌ها تسویه حساب کرد.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به گزارشی که نجفی در دوران مسئولیت خود در شهرداری تهران اعلام کرده بود، گفت: براساس این گزارش 6 هزار میلیارد تومان از بدهی‌ها به صورت تهاتر پرداخت شده بود که حتما این روش مهم است و در زمان افشانی هم می‌تواند ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار