سید شهاب الدین چاووشی با اشاره به سفر وزیر نیرو در روز پنجشنبه به استان سمنان گفت: در جهت تسکین آلام کشاورزان، توجه ویژه منابع طبیعی به مناطق سیل زده شاهرود امری ضروری است.

توجه ویژه منابع طبیعی به مناطق سیل زده شاهرودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید شهاب الدین چاووشی استاندار سمنان در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان با اشاره به وضعیت کنونی کشور گفت: جهاد کشاورزی محور فعالیت های سال آینده خود را بر کشت محصولات کم آب و بهره وری بالا متمرکز کند تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم .

وی در ادامه افزود: آبیاری تحت فشار در استان باید مجددا بازبینی شود و میزان صرفه جویی و بهره روی نیز مشخص شود .

سید شهاب الدین چاووشی  اظهار کرد: فرمانداران باید با کمک برنامه و بودجه استان ، با استفاده از منابع موجود برنامه های سال آینده خودشان را مشخص و در این برنامه ها باید از ظرفیت موجود نهایت بهره را ببریم .

استاندار سمنان با اشاره به سفر وزیر نیرو در روز پنجشنبه به استان سمنان ابراز داشت : ابهامات و سوالات متولی تامین آب کشور در این جلسه باید پاسخ داده شود و وزیر نیرو باید از کمبود آب در استان سمنان قانع شود.

وی با اشاره به تدوین سند آمایش سرزمینی استان افزود : همه ی مدیران باید این سند را مطالعه کند تا اختلاف نظر ها در این حوزه برطرف شود .

چاووشی تصریح کرد: آب شهرستان شاهرود باید جدی دنبال شود و آب سد کالپوش باید هر چه زودتر عملیاتی شود تا به هدف مورد نظر از احداث این سد دست پیدا کنیم .

استاندار سمنان  عنوان کرد: منابع طبیعی استان باید توجه ویژه ای به مناطق سیل زده شاهرود در جهت تسکین آلام کشاورزان داشته باشد .

انتهای / ذ

سفر وزیر نیرو به  استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار