رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد ، گفت: ۶ هزار و ۹۳۰ متر پارچه قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در محور بابامیدان-یاسوج کشف شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سرهنگ "سعید بالش زر"گفت: درپي دریافت خبری مبني بر انتقال محموله ای قاچاق در محور بابامیدان-یاسوج، پس از هماهنگی با مرجع قضائی، مأموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پلیس آگاهی استان عملیات خود را برای شناسایی و توقیف خودرو آغاز کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با اعزام مأموران و برپایی ایست و بازرسی در محور یادشده، حین کنترل خودروهای عبوری، راننده خودروی پژو ۴۰۵ به محض مشاهده مأموران نرسیده به محل ایست و بازرسی تغییر مسیر داد و با سرعت از محل فرار کرد.
بالش زر افزود: در ادامه مأموران بلافاصله خودرو را تعقیب و به آن دستور توقف دادند اما راننده با بی توجهی به دستور مأموران همچنان با سرعت به مسیر خود ادامه داد تا اینکه مأموران با شلیک گلوله به چرخ های عقب، این خودرو را متوقف کردند.
وی بیان داشت: مأموران راننده را دستگیر و سپس در بازرسی از این خودرو ۶ هزار و ۹۳۰ متر پارچه قاچاق کشف کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد، ارزش تقریبی این محموله را یک میلیارد ریال اعلام و خاطر نشان کرد: خودرو به پارکينگ منتقل و راننده نیز به مرجع قضائی تحویل داده شد.
انتهای پیام/غ

کشف کالا قاچاق در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.