فرمانده انتظامی استان از کشف چندین محموله کالای قاچاق در شهرستان کنگاور به ارزش 2 میلیارد و 200 میلیون ریال خبر داد. 

کشف 2 میلیارد و 200 میلیون ریال کالای قاچاق در کنگاورسردار "منوچهر امان اللهی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، " اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان کنگاور در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و پس از اطلاع از ورود چندین محموله قاچاق، بلافاصله جهت رسیدگی وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: در این ماموریت ها ماموران انتظامی شهرستان با گسترش چتر اطلاعاتی خود و کنترل چند نقطه از محورهای فرعی و اصلی و همچنین سطح شهرستان در نهایت موفق به ردیابی محموله های قاچاق شدند.

سردار امان اللهی افزود: ماموران پس از متوقف کردن چند دستگاه خودرو و بازرسی از آن ها، اقدام به بازرسی کردند که در نهایت موفق به کشف وسایل خانگی، احشام، برنج، ذرت، دارو و قرص های نیروزا شدند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه ادامه داد: یک دستگاه یخچال فریزر دو قلو، 87 راس احشام، 3 تن برنج پاکستانی و 25 تن ذرت خارجی از جمله این کشفیات بود.

وی تصریح کرد: کشف داروهای نیرو زای ورزشی از جمله 40 هزارگرم کراتین، 45 عدد آمپول نیروزا و 11 هزار و 200 عدد انواع قرص نیروزا از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط پلیس بود.

سردار امان اللهی همچنین با اشاره به شناسایی 2 انبار در سطح شهر، یادآوری کرد: 80 حلقه لاستیک ماشین سواری و 18 تخته پتوی قاچاق نیز از دو انبار کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش کالاهای قاچاق کشف شده در شهرستان کنگاور را 2 میلیارد و 200 میلیون ریال عنوان کرد.
وی همچنین از دستگیری 8 متهم و توقیف 6 دستگاه خودرو خبر داد و گفت: متهمین به دستگاه قضائی معرفی و خودروها نیز روانه پارکینگ شدند.

انتهای  پیام/ز

دستگیری 8 متهم و توقیف 6 دستگاه خودرو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.