فتاح رئیس کمیته امام خمینی (ره) کشور به منظور سفر دوروزه به استان مرکزی وارد ساوه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور به منظور سفر دو روزه به استان مرکزی دقایقی پیش وارد ساوه شد و مورد استقبال رسمی مسئولان  این استان قرار گرفت.

عسگری مدیر روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با هدف اطلاع از مشکلات و وضعیت خدمات‌دهی این نهاد به مددجویان سفر کرده است.

عسگری افزود: رئیس کمیته امداد در این سفر دو روزه علاوه بر دیدار و گفتگو با استاندار مرکزی، در جلسه شورای مدیران دفتر کمیته امداد در استان مرکزی نیز حضور می‌یابد.

وی اضافه کرد: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از ساعت ۱۶ امروز سه شنبه با خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد در ساوه دیدار می‌کند و سپس در شورای اداری ساوه در فرمانداری حضور خواهد یافت و از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه جلسه‌ای با کارکنان کمیته امداد شهرستان ساوه خواهد داشت.

مدیر روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی ادامه داد: رئیس کمیته امداد فردا چهار شنبه به اراک سفر می‌کند و از ساعت ۸ صبح با استاندار مرکزی دیدار می‌کند، حضور در جمع کارکنان کمیته امداد استان مرکزی در اراک از دیگر برنامه‌های فتاح است.

وی بیان کرد: فتاح همچنین در فراهان با خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد دیدار می‌کند و در آخرین مرحله سفر به استان مرکزی با هدف اطلاع از مشکلات مددجویان و بررسی وضعیت خدمات دهی کمیته امداد به آنها، از خانه تعدادی از خانوار‌های تحت حمایت در تفرش هم بازدید می‌کند.

عسگری تصریح کرد: جلسه کارکنان کمیته امداد با رئیس کمیته امداد کشور در تفرش که عصر فردا برگزار می‌شود پایان بخش برنامه‌های سفر دو روزه آقای فتاح به استان مرکزی خواهد بود.

انتهای پیام / ج.

سفر رئیس کمیته امداد به ساوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.