فرمانده پایگاه دریایی شهدای تکاور آبادان و خرمشهر گفت: امسال این پایگاه متولی برگزاری آئین رژه نیروهای مسلح به مناسبت پنج مهر، سالگرد شکست حصر آبادان در آبادان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛ناخدا یکم عرشه و ستاد جلیل مقدم فرمانده پایگاه دریایی شهدای تکاور آبادان و خرمشهر با اشاره به برنامه های پیش بینی شده این پایگاه در هفته دفاع مقدس گفت: در نخستین روز از هفته دفاع مقدس یعنی۳۱ شهریورماه جاری، پایگاه دریایی آبادان و خرمشهر در آئین رژه نیروهای مسلح شامل رژه پیاده کارکنان، ادوات، تجهیزات و یگان موتوری در شهر اهواز شرکت می کند.

وی افزود: شرکت در آئین غبارروبی مزار شهدا همراه با قرائت قرآن، فاتحه، زیارت عاشورا و نثار گل با حضور تمامی کارکنان این پایگاه و همراهی سایر اقشار مردم و مسئولان در گلزار شهدای گمنام خرمشهر برگزار می شود.

فرمانده پایگاه دریایی شهدای تکاور  آبادان و خرمشهر از حضور نیروهای مسلح با همراهی خانواده هایشان در برنامه نشاط آور همایش پیاده روی خانوادگی ویژه هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: دیدار با خانواده شهدا و امام جمعه خرمشهر، شرکت در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه خرمشهر از دیگر برنامه های این پایگاه در هفته دفاع مقدس است.

ناخدا یکم عرشه و ستاد مقدم همچنین از برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی همچون تیراندازی، شنا، دو و میدانی، دوچرخه سواری، طناب کشی، دارت و وزنه برداری، محفل انس با قرآن و دیدار با ایثارگران و همرزمان قدیمی و دیگر برنامه های فرهنگی در راستای آشنایی نسل چهارم و پنجم انقلاب با مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس به عنوان دیگر برنامه های قابل اجرا توسط این پایگاه در هفته دفاع مقدس نام برد.

وی از برگزاری رژه نیروهای مسلح با همراهی عشایر قهرمان و غیور منطقه در پنج مهر سالروز شکست حصر آبادان از سوی پایگاه دریایی شهدای تکاور آبادان و خرمشهر به عنوان یکی از افتخارات این پایگاه نام برد و ادامه داد: در این روز نیروهای مسلح مستقر در منطقه با بهره گیری از توان تجهیزاتی، موتوری و حضور کارکنان خود، صلابت، قدرت، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان می کشند.

انتهای پیام/ د

برگزاری رژه نیروهای مسلح

برچسب ها: نیروی مسلح ، 5مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.