جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت:حماسه هشت سال دفاع مقدس یادآور دفاع در برابر حمله وحشیانه دنیا به انقلاب اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛سردار فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور امروز در مراسم رژه یگانهای مسلح در سالروز شکست حصر آبادان افزود: جنگ و دشمنی زمانی به ملت ما تحمیل شد که انقلاب نوپای ما تازه به پیروزی رسیده بود و نیروی منسجم نظامی زیادی نداشتیم و کشورهای بیگانه در حال دسیسه چینی برای حمله های تروریستی در داخل کشور بودند.

سردار فضلی گفت: دشمن فکر می کرد می تواند سه روزه دیوار مقاومت ایران و اسلام را بشکند و به خاک ما نفوذ کند اما به لطف خدا و به همت جوانان با عظمت انقلابی از همان ابتدا اندیشه باطل پیروزی برابر اسلام را شکست خورده دید.

او گفت: ما با دست خالی و اتکا به رهبری در مقابل هجوم وحشیانه دشمن ایستادیم که ثمره آن برگ زرینی بود که در تاریخ انقلاب اسلامی نقش بست.

وی افزود: اکنون نیز رسم استکبار جهانی کشتار و کشتار است اما جوانان بی ادعای ما همچنان محکم و استوار ایستاده اند و در لوای رهبر معظم انقلاب با هر گونه تجاوزی از سوی دشمن مقابله خواهند کرد .

انتهای پیام/د

در مراسم رژه یگانهای مسلح در سالروز شکست حصر آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.