سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: ما تیم خوبی داریم و مربی بزرگی را به تبریز آوریم و به نظرم رنسانس در فوتبال ایران رخ داده است.

آذرنیا: رنسانس در فوتبال ایران رخ داده است / پرداخت ۵۰۰ هزار یورو به باشگاه المپیاکوس شایعه استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،حسن آذرنیا سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی درباره بازی این تیم برابر صنعت نفت آبادان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار کرد: جام حذفی جام شگفتی هاست و اکثر تیم های لیگ برتری با یکدیگر در این رقابتها بازی می کنند. با توجه به اینکه جام حذفی نزدیک ترین راه برای کسب سهمیه آسیایی است به همین علت در این رقابتها محکم بازی می کنیم تا در حد نام تراکتورسازی به موفقیت دست یابیم و سهمیه آسیا را کسب کنیم. 

آذرنیا درباره جذب سه ملی پوش و هدفگذاری تراکتورسازی در لیگ برتر گفت: ما تیم خوبی داریم و مربی بزرگی را به تبریز آوریم و به نظرم رنسانس در فوتبال ایران رخ داده است و  دوست داریم در ماراتن لیگ برتر خوب عمل کنیم.  هدفگذاری باشگاه کسب عنوان قهرمانی  در لیگ برتر بعد از چند سال است چرا که ما به غیر از جام حذفی که 3 سال پیش توانستیم در این رقابتها قهرمان شویم در لیگ برتر از کسب مقام قهرمانی محروم بودیم و قصد داریم خواسته هواداران را برآورده کنیم. 

مذاکره با رضاییان را نه تایید و نه تکذیب می کنم 

او درباره وضعیت جذب رامین رضاییان تصریح کرد: گروه ویژه از طرف زنوزی مالک باشگاه تاکنون 3 ملی پوش را جذب کرده اند  که جا دارد از زنوزی  برای در اختیار گذاشتن امکانات تشکر کنم . قرارداد حاج صفی را امروز ثبت کردیم و شجاعی و دژاگه که خیلی وقت است به تیم ما پیوستند اما درباره رضاییان نمی توانم صحبت کنم چرا که گروه ویژه باشگاه بعد از انجام کار و امضای قرارداد با بازیکن جدید  به ما اعلام می کنند. بنابراین مذاکره با رضاییان را نه تایید و نه تکذیب می کنم.

مبلغ 500 هزار یورو به باشگاه المپیاکوس یونان پرداخت نکردیم 

آذرنیا درباره پرداخت 500 هزار یورو برای دریافت رضایت نامه حاج صفی تصریح کرد: این رقم شایعه است و با وجود اینکه احترام زیادی برای باشگاه سپاهان قائل هستم اما این باشگاه برای خودش چنین مبلغی را منتشر کرده است و ما این مبلغ را به باشگاه المپیاکوس یونان پرداخت نکردیم. در فوتبال ایران هر کسی مایل است رقمی را مطرح می کند اما  گروه ویژه باشگاه با حاج صفی قرارداد بستند و این اتفاقات رخ نداده است. 

سرپرست باشگاه تراکتورسازی درباره جذب لوپز مدافع ملی پوش پرتغال گفت: ما بازیکن پرتغالی جذب نکردیم و هر کسی این موضوع را مطرح کرده شایعه است. 

یک مدافع خارجی به جای فورستر جذب می کنیم 

او درباره انتقادات به انتقال هری فورستر به باشگاه ماشین سازی و گلزنی تراکتورسازی در 12 دقیقه به همشهری خود بیان کرد: ضمن احترام به ماشین سازی تبریز، ما موقعیت زیادی داشتیم اما نتوانستیم از همه موقعیت ها استفاده کنیم. در مجموع هم روی کاغذ و هم براساس عملکرد خوب بازیکنان در زمین حق ما برد در دربی تبریز بود. طبق آنالیز کادرفنی نیاز به مدافع میانی داریم و با توجه به اینکه بازیکن داخلی که بتواند خواسته کادر فنی را برآورده کند پیدا نکردیم تصمیم بر این شد که هر ی فورستر به ماشین سازی انتقال یابد تا یک مدافع خارجی خوب جذب کنیم. گروه ویژه باشگاه درباره گزینه دفاعی بررسی های لازم را می کند و بعد از امضای قرارداد، بازیکن جدید را به ما معرفی می کند. 


بیشتر بخوانید: 

زنوز: مذاکره‌ای با په په و آلوز نداشتیم / شکست خورده‌ها در نقل و انتقالات دسیسه می‌کنند

مبلغ قرارداد حاج صفی مشخص شد / رامین رضاییان در یک قدمی تراکتورسازی

تراکتورسازی تبریز هر روز رویایى‌تر از دیروز

حاج صفی به تراکتورسازی پیوست


انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار