هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: فکر می‌کنم در جام ملت‌های آسیا گروه سختی داشته باشیم و باید ببینیم در مرحله حذفی به چه تیمی برخورد خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود شجاعی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران در میان خبرنگاران بیان کرد: طبیعی است به دلیل فیفا دی ( FIFA DAY ) باید تمرینات را از حالا شروع می کردیم اما فکر می کنم زمان را از دست داده ایم و خیلی کم برای جام ملت های آسیا 2019 امارات زمان داریم. باید هر چه سریع تر با برگزاری اردوها و دیدارهای تدارکاتی وقفه ایجاد شده را جبران کنیم، زیرا حریفان ما و مدعی قهرمانی با تدارکات خیلی بهتر از ما در مسابقات حاضر می شوند و دیگر نباید موقعیت و فرصت را از دست دهیم.

او افزود: باید تدارکات را فراهم کنیم تا اگر اتفاق بدی رخ داد، غصه نخوریم و با تدبیر ویژه ای که فدراسیون فوتبال و مربیان می اندیشند، باید برنامه ای داشته باشیم تا با موفقیت از جام خارج شویم و دیگر وقتی نیست که غصه بخوریم و درحال حاضر زمان فکر کردن به موفقیت است.

شجاعی ادامه داد: پس از درخشش بازیکنان در جام جهانی، انگیزه بازیکنان را بیشتر می کند، البته توقعات باید به جا باشد و  باید ببینیم چی داریم و در عوض آن چه می خواهیم. انگیزه بازیکنان و کادرفنی برای کسب موفقیت زیاد است و من فکر می کنم توقع به جا و بالا باشد.

کاپیتان تیم ملی ایران در خصوص دعوت بازیکنان با پیامک به تیم ملی در پایان گفت: در گذشته هم این اتفاقات رخ داده است و بازیکنان با پیامک به تیم ملی می آیند و سپس فهرست تیم ملی از طریق رسانه ها اعلام خواهد شد. فکر می کنم در جام ملت های آسیا گروه سختی نداریم و باید ببینیم در مرحله حذفی به چه تیمی برخورد خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید:

کاپیتان‌های تیم ملی ایران، تراکتور سوار شدند/ بازیکن استقلال سرخ پوش می‌شود

تناقض کی روش در رفتار دوگانه با موارد خاص!/ پاداشی که سردار برای پشت کردن به تیم ملی گرفت


انتهای پیام/

اظهارات هافبک تیم ملی فوتبال درباره شرایط اردو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار