چهارمین همایش رسانه‌ای کشور‌های ساحلی دریای خزر ٢٨ تا ٢٩ شهریورماه در آستراخان روسیه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران اعلام کرد؛ چهارمین همایش رسانه‌ای کشور‌های ساحلی دریای خزر با ٢٠ اثر رسانه‌ای از کشورمان، ٢٨ تا ٢٩ شهریورماه در آستراخان روسیه برگزار می‌شود.

خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های داخلی در سه بخش معرفی کشور‌های حوزه دریای خزر، انسان و دریا و خزر سرزمین سلامتی، ۱۵ مقاله، گزارش و ٥ مجموعه عکس شامل ١٢٩ اثر به دبیرخانه همایش خزر بدون مرز ارسال کردند.

همایش رسانه‌ای کشور‌های ساحلی دریای خزر هر ساله در زمینه آثار رسانه‌ای کشور‌های پیرامون دریای خزر برای دستیابی به اهداف توسعه پایدار در این منطقه، با حضور نمایندگان رسانه ها، مدیران رسانه‌های اجتماعی و انجمن‌های مردم نهاد در آستاراخان روسیه برگزار می‌شود و با تقدیر از بهترین آثار رسانه‌ای مربوط به دریای خزر پایان می‌یابد.

پیشنهاد برگزاری این همایش، در اجلاس سال ١٣٩٣ سران کشور‌های ساحلی دریای خزر در آستاراخان روسیه، در حضور روسای جمهوری ایران، آذربایجان، روسیه، قزاقستان و ترکمنستان تصویب و هرساله در ماه سپتامبر، از سوی استانداری آستراخان، وزارت توسعه دیجیتال، مخابرات و ارتباطات جمعی و وزارت امور خارجه روسیه و سازمان کشور‌های مشترک المنافع برگزار می‌شود.

اتحادیه رسانه‌های دریای خزر به همت خانه‌های مطبوعات استان‌های گلستان، گیلان و مازندران و مشارکت خبرنگاران رسانه‌های استان‌های مذکور در مردادماه جاری تاسیس شد.

انتهای پیام/آ


همایشی برای رسانه‌های کشور‌های حوزه دریای خزر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.