فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف حدود 400 هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال با تلاش کاراگاهان پلیس آگاهی کرمانشاه خبر داد.

منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،گفت : به دنبال انجام اقدامات اطلاعاتي پليس آگاهي استان كرمانشاه مبني بر اينکه فعالیت عده اي از قاچاقچيان سودجو و اینکه قصد دارند یک محموله سیگار قاچاق را به استان های مرکزی منتقل کنند موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتي مسير تردد و نوع خودرو ي حامل کالاي قاچاق مشخص و تيمی عملياتي از اداره قاچاق كالا وارز پليس آگاهی به محوركامياران –كرمانشاه اعزام شدند تا این محور به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار گیرد.

سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: در نهايت يك دستگاه خودروی كاميون اسكانيا که حامل کالاي قاچاق بود در محور مشاهده و پلیس نسبت به توقیف آن اقدام کرد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه یادآور شد: در بازرسی از این خودرو، نزدیک به 400 هزار نخ سیگار قاچاق در مارک های مختلف که به شکل ماهرانه ای در میان بار قند جاسازی شده بود، کشف شد.

وی یاداوری کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش این محموله قاچاق به حدود 2 میلیار و 500 میلیون ریال می رسد.

سردار امان اللهی در پایان از انتقال خودروی حامل سیگار قاچاق به پارکینگ و معرفی راننده آن به دستگاه قضائی جهت صدور حکم مناسب خبر داد.

 

 

انتهای پیام/د

کشف محموله سیگار قاچاق در کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.