فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف 662 فقره سرقت و دستگیری 519 نفر سارق در شهرستان کرمانشاه طی یک ماه اخیر با تلاش ماموران انتظامی خبر داد.

منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت : طی ماه گذشته طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با کمک واحدهای اجرایی شهرستان کرمانشاه اجرایی و نتایج خوبی نیز به دنبال داشت.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین آمار سرقت های کشف شده مربوط به سرقت قطعات خودرو، محتویات داخل خودرو و خودرو با 370 فقره می باشد.

سردار امان اللهی یادآور شد: در مدت اجرای این طرح همچنین 928 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف با تلاش ماموران انتظامی که فاقد مدارک لازم بودند توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه برخورد با پدیده مواد مخدر را از دیگر اقدامات صورت گرفته عنوان و تصریح کرد: در این راستا بیش از 9 هزار انواع قرص های روانگردان و حدود 10 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

وی همچنین دستگیری 358 نفر خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر را نیز یادآور شد و گفت: این افراد به مراجع قضائی و کمپ های ترک اعتیاد ارجاء داده شدند.

سردار امان اللهی یادآوری کرد: کشف 5 هزار کیلوگرم برنج و 54 هزار نخ سیگار قاچاق و کشف انبار احتکار شده قطعات خودرو از دیگر اقدامات صورت گرفته در قالب طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در طول یک ماه اخیر نیز 35 قاچاقچی دستگیر و برای صدور احکام مناسب تحویل مراجع قضائی شد.

وی در پایان با اشاره به رضایتمندی شهروندان از اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی، یادآور شد: اجرای مستمر این گونه طرح ها در دستور کار پلیس در نقاط مختلف استان قرار دارد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

دستگیری 358 خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.