دادستان شهرستان دالاهو گفت: تعامل دستگاه قضائی و نیروی انتظامی ضامن امنیت جامعه خواهد بود که باید به آن توجه ویژه شود.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی صادقی دادستان شهرستان دالاهو در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان با ابراز رضایت از همکاری دستگاه قضائی و پلیس، اظهار داشت: این همکاری که در شهرستان به خوبی مشاهده می شود امنیت پایداری ایجاد کرده است.

وی گفت: هرقدر این تعامل افزایش یابد قطعا شاهد ایجاد رضایتمندی بیشتر در مردم خواهیم بود و می توانیم فضا را برای مجرمان ناامن تر از قبل کنیم.

صادقی در پایان با قدردانی از تلاش های همه جانبه نیروی انتظامی د راستای برقراری امنیت پایدار، گفت: دستگاه قضائی این امادگی را دارد تا مانند همیشه از اقدامات پلیس حمایت و با متخلفان برابر قانون برخورد کند.

سرهنگ" محسن ویسی" فرمانده انتظامی شهرستان دالاهو نیز در این دیدار با قدردانی از حمایت های همه جانبه دستگاه قضائی از پلیس، گفت: این حمایت باعث دلگرم شدن ماموران در راستای انجام وظایف محوله دانست.

وی گفت: پلیس برابر وظیفه ذاتی خود با تمام توان برای برقراری امنیت تلاش می کند و اگر سایر دستگاه ها مانند قوه قضائیه حمایت های لازم را از اقدامات صورت گرفته بعمل اوردند قطعا شاهد کاهش جرائم خواهیم بود.

سرهنگ ویسی در پایان ابراز امیدواری کرد با اقدامات نیروی انتظامی و دستگاه قضائی ناهنجاری های اجتماعی به حداقل رسیده و شهروندان از امنیت ایجاد شده رضایت داشته باشند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

هرقدر این تعامل افزایش یابد قطعا شاهد ایجاد رضایتمندی بیشتر در مردم خواهیم بود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.