فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : 5 نفر به علت اختلافات قبلی با استفاده از اسلحه کلاشینکف به درب منزل یکی از شهروندان مراجعه و یکی از ساکنین آن را از ناحیه هردوپا مجروح کرده اند .

حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت : به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی در روستای کهریز از توابع کرمانشاه، مشخص شد 5 نفر به علت اختلافات قبلی با استفاده از اسلحه کلاشینکف به درب منزل یکی از شهروندان مراجعه و یکی از ساکنین آن را از ناحیه هردوپا مجروح کرده اند.

وی افزود: پس از گذشت تنها 2 ساعت از وقوع این حادثه، ماموران کلانتری توانستند با گسترش دامنه تحقیقاتی خود محل اختفای عوامل تیراندازی را شناسایی کنند.

سرهنگ براری ادامه داد: ماموران پلیس پس از اخذ مجوز قضائی، وارد مخفیگاه متهمان شده و در عملیاتی غافلگیرانه همگی ان ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: همچنین از منزل متهمان دستگیر شده یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز، 25 عدد فشنگ و 6 قبضه شمشیر کشف شد.

وی همچنین از تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده و تحویل آن ها به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

دستگیری عوامل تیراندازی کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.