پیش بینی هواشناسی استان مرکزی حکایت از تداوم کاهش دما در دوازدهم شهریور ماه ۹۷ دارد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  هواشناسی تداوم کاهش دما در دوازدهم شهریور ماه را برای استان مرکزی پیش بینی کرده است.

هواشناسی استان مرکزی اعلام کرد: بررسی نقشه‌های پیش یابی از آسمان صاف و غبارمحلی در بعدازظهر وزش بادواحتمال گردوخاک در استان حکایت دارد.

همانطور که انتظار می‌رفت گزارش‌ها حاکی از کاهش دمای هوا طی دو روز گذشته در استان می‌باشد بطوریکه دمای حداکثر هوا در ۵ شهرستان به زیر ۳۰ درجه کاهش یافت و در اراک با ۶ درجه کاهش نسبت به روز جمعه به ۳۰.۲ درجه سانتیگراد رسید.

پیش بینی می‌شود این شرایط دمایی تا فردا تداوم داشته باشد، اما پس از آن با روندی کند دمای هوا تا پایان هفته مقداری افزایش خواهد یافت.

دیروز بار دیگر با توجه وزش باد از ساعات ظهر شاهد کاهش کیفیت هوا و دید افقی در برخی از نقاط استان به دلیل پدیده گردوخاک بودیم و امروز نیز در ساعات بعدازظهر به شکل ضعیف تری احتمال خیزش گردوخاک پیش بینی می‌شود.

تا روز پنجشنبه آسمان استان صاف تا کمی ابری در ساعات بعدازظهر گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود واز روز جمعه تا یکشنبه هفته آینده در ساعات بعدازظهر شاهد رشد ابر در آسمان استان خواهیم بود.

انتهای پیام/ج

پیش بینی هواشناسی استان مرکزی برای دوازدهم شهریور ماه ۹۷

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.