اجازه نمی‌دهیم فضای منفی علیه گردشگری کشور ایجاد شود/عده‌ای به دنبال بر هم زدن روابط و رونق گردشگری کشور هستندرئیس سازمان میراث فرهنگی گفت: هر زمان با رشد حضور گردشگران در کشور روبرو شدیم شاهد تلاش‌های منفی علیه این روند بودیم.
 
به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ علی اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حاشیه مراسم افتتاح پانزدهمین نمایشگاه سراسری گردشگری و صنایع وابسته در مشهد گفت:مساله فساد اخلاقی برخی گردشگران از مصاحبه‌ای آغاز شد که از سوی منبع خبر تکذیب گردید که فایل صوتی مصاحبه نیز گویای عدم طرح چنین موضوعی بوده است.

وی افزود: متولیان گردشگری و استانداران اهتمام فراوان به این موضوعات دارند و اجازه نخواهیم داد چنین فضا‌های منفی علیه گردشگری کشور ایجاد شود.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور تصریح کرد: حرف‌های منفی در باره زائران عراقی در ایران و نسبت به ایرانیان در عراق مطرح شده که نشان می‌دهد عده‌ای به دنبال بر هم زدن روابط و رونق گردشگری کشور هستند.
 
مونسان با بیان اینکه مشخصات ویژه‌ای برای شهر‌های گردشگری به شهرداران اعلام شده است،گفت: هر شهری که مشخصات اعلام شده را داشته باشد گواهینامه شهر گردشگری دریافت می‌کند و امید است مشهد در این زمینه الگو باشد.

وی با اشاره به رشد ۳۸ درصدی گردشگری در کشور افزود: ترکیب حضور گردشگران در ایران طی چند ماه اخیر تغییراتی داشته که در آینده نزدیک دوباره احساسات منفی ایجاد شده در اروپایی‌ها بر طرف خواهد شد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تصریح کرد: بسته سفر به ایران با تحولات ارزی اخیر ارزان شده و افزایش ۲ برابری ورودی گردشگران به مشهد جای بسی خرسندی است.
 
انتهای پیام//ج.ر
 
 

مشهد در زمینه گردشگری باید الگو باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.