نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: اینکه امروزه آمریکا اعتراف می‌کند که جمهوری سلامی ایران مرگ تدریجی ما را رقم می‌زند، نتیجه خون شهدا و حیات طیبه آن‌هاست.

ایران مرگ تدریجی آمریکا را رقم میزندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی در مراسم یادواره شهدای مشق عشق که در بوستان شهدای آذر برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و مقام شامخ شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، اظهار داشت: یکی از برکات نعمت بزرگ شهادت است که خداوند به بندگان برگزیده و انسان‌های بزرگ هدیه می‌کند، این هدیه بزرگ الهی آثاری دارد که یکی از این آثار و برکات حیات بخشیدن به دیگران خواهد بود.

وی با تأکید بر مقام شهدا در نزد خداوند، افزود: شهید، چون به نزد خدا رفته وصف خدایی پیداکرده و هر کاری که خدا می‌کند از شهید نیز برمی‌آید که آن کار حیات بخشیدن و احیا است، در نتیجه شهادت هدیه‌ای است برای بندگان خالص که آن‌ها برای خودشان «عند ربهم» را به‌دست می‌آورند و برای جامعه پیام‌آور حیات خواهند بود.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به دشمنی‌های استکبار نسبت به انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اگر امروز با این حجم دشمنی جبهه استکبار و عملکرد بد برخی مسئولان هنوز انقلاب اسلامی به حرکت عالی خودش ادامه می‌دهد و سنگر‌های کلیدی جهان را یکی پس از دیگری طی می‌کند و اینکه امروزه آمریکا اعتراف می‌کند که جمهوری سلامی ایران مرگ تدریجی ما را رقم می‌زند، نتیجه خون شهدا و حیات طیبه آن‌هاست.

وی شهدای یگان حفاظت سپاه را از پرافتخارترین شهدا برشمرد و ادامه داد: شهدای یگان حفاظت مجاهدت‌هایی در زمان جنگ تحمیلی برای حفاظت از شخصیت‌ها انجام می‌دادند و در جبهه نیز همیشه در خط مقدم حضور فعال داشتند.

حاجی صادقی با بیان اینکه جامعه ما نیازمند آموختن سیره شهداست چراکه دشمن با تغییر ذائقه فرهنگی مردم به دنبال ترویج دنیاگرایی در ذهن جوان است، تصریح کرد: شهدا چهار ویژگی داشته که نخستین آن‌ها تعبد به دین، تکلیف گرایی جلب و رضایت خدا بود، دومین ویژگی شهدا ولایت مداری مطلق و فرمان‌برداری از، ولی فقیه زمان بود چراکه فرمان‌بری از ولایت فرمان‌برداری از خدا خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه شهدا هرچقدر عاشق، ولی زمان خود بودند انزجار دشمنی نسبت استکبار داشتند، ادامه داد: سومین ویژگی شهدا خدمت‌گذاری به مردم است که این ویژگی نیاز به توجه مسئولان دارد، چراکه مسئولان باید خدمت‌گزاری و ایثار را از شهدا یاد بگیرند، چهارمین ویژگی شهدا از صدر اسلام تاکنون تبری و انزجار از دشمنان اسلام است که این نیز یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های شهدا است.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان روایتی از امام صادق (ع) درباره نیرنگ امویان در آن زمان خاطرنشان کرد: یکی از نقشه‌های استکبار عدم شناخت مردم از دشمن، کفر و شرک است چراکه وقتی مردم از این‌ها شناختی نداشته باشند دشمن به‌راحتی مردم را به سمت شرک و کفر خواهند برد.

وی تولی و تبری را دو روی یک سکه برشمرد و افزود: نمی‌توان تکیه به دشمن داشت و از خدا هم کمک خواست، ما اگر چشم و امیدمان به این باشد که دنیای استکبار مشکلات ما را حل کند هرگز خداوند به ما یاری نمی‌رساند، بقای انقلاب اسلامی به تبری و تولی است، تبری نسبت به استکبار و ظالمان و تولی نسبت به ولایت و عشق به مردم است.

‌انت‌های پیام/ز

امروزه آمریکا اعتراف می‌کند جمهوری اسلامی مرگ تدریجی آن‌ها را رقم می‌زند

برچسب ها: آمریکا ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار