سردار احمدی گفت:بسیاری از مشکلات اقتصادی امروز کشور با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و مدیریت جهادی و توجه به شاخص های اقتصاد مقاومتی حل می شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سردار احمدی فرمانده سپاه علی بن ابیطالب در همایش گرامیداشت هفته بسیج اصناف تقدیم شهدای متعدد را از افتخارات اصناف دانست و گفت: بازاریان امروز و دیروز قم حمایت های گسترده ای از انقلاب داشتند که نمونه های بارز آن در هشت سال دفاع مقدس و بازار پرتلاطم اقتصادی امروز مشهود است.

وی با اشاره به مشکلات و تحریم اقتصادی کشور عنوان کرد: بسیاری از مشکلات اقتصادی امروز کشور با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و مدیریت جهادی و توجه به شاخص های اقتصاد مقاومتی حل می شود.

سردار احمدی افزود: در شرایطی که برخی به طمع گرانی و افزایش قیمت ها دست به احتکار زدند، اصناف قم با بی توجهی به فضاسازی بیگانگان در کنار مردم ماندند.

مسوول سازمان بسیج اصناف قم هم در این همایش با بیان اینکه در شرایط تحریم و توطئه‌های اقتصادی دشمنان اصناف، بازاریان و تولید کنندگان در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند تصریح کرد: اصناف و بسیج هر دو از بدنه جامعه و مردم هستند که همراهی و تعامل این دو قشر در قالب بسیج اصناف حامی تولید کنندگان و فعالان اقتصادی است.

سرهنگ روحی با تاکید بر اینکه اصناف همواره و در برهه های گوناگون همراه پشتیبان مردم و انقلاب اسلامی است بیان کرد:در جنگ اقتصادی اصناف و بازاریان در کنار مردم هستند.

وی یادآورشد:آموزش بازاریان و آشنایی آنها با فقه بازار و مقابله با احتکار از برنامه های اصلی بسیج اصناف است.

انتهای پیام/ح

تجلیل از فعالان بسیج اصناف در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.