مدیر شبکه بهداشت و درمان رزن از آغاز احداث بیمارستان 150 تختخوابی در این شهرستان خبر داد.

آغازاحداث بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی شهرستان رزنبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،علی عباسی، مدیر شبکه بهداشت و درمان رزن بیان کرد: در سال گذشته عملیات احداث 30پروژه بهداشتی با   85میلیارد ریال اعتبار آغازو تاکنون  28پروژه به بهره‌برداری رسیده است.

وی به تعمیر و نوسازی 18خانه بهداشت با هزینه‌ای بالغ بر 4میلیارد ریال اشاره کرد و افزود: عملیات اجرایی بیمارستان 150 تختخوابی شهرستان رزن به‌ زودی آغاز می‌شود که این پروژه مهم با پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان رزن در مجلس شورای اسلامی اجرایی می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان رزن ادامه داد: فرسوده بودن و کم بود تخت بیمارستان برای بیماران موجب شده که ساخت بیمارستان جدید به یکی از مهمترین مطالبات مردم تبدیل شود که این امر با تلاش‌ها و پیگیری‌های مسئولین ارشد شهرستان و همکارانم در شبکه بهداشت و درمان میسر شده است.

عباسی گفت: مرکز خدمات جامع سلامت جامیشلو از دیگر پروژه های مهم حوزه سلامت است که این پروژه با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 200 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه در هفته دولت امسال عملیات اجرایی اورژانس پیش بیمارستانی روستای قینرجه آغاز شد، گفت: با توجه به نیازهای مردم رزن و مراجعه بسیاری از بیماران به همدان، تجهیز بیمارستان ولیعصر(عج) به دستگاه سی تی اسکن از نیازهای اساسی شهروندان رزنی است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان رزن ادامه داد: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان رزن و قرار گرفتن در محور مواصلاتی موجب شده بیش از 50 درصد از مراجعه کنندگان بیمارستان رزن از مسافران باشد که این امر توجه ویژه به تجهیز مراکز درمانی را می‌طلبد.

عباسی عنوان کرد: این واحد در زمینی به مساحت500 مترمربع در داخل محوطه بیمارستانی 150 تخت‌خوابی ساخته می‌شود.

وی همچنین از توسعه بخش دیالیز این بیمارستان خبر داد و گفت: از این واحد برای توسعه بخش دیالیز به ١٢ تخت و یک تخت ایزوله نیز استفاده می‌شود و اعتبار اجرای این طرح از سوی خیرین سلامت تامین می‌شود.

گفتنی است این پروژه تا به امروز 85درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

انتهای پیام/ب

بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی شهرستان رزن ساخته می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.