در ادامه مسابقات جهای کره جنوبی امروز (دوشنبه) بانوان و آقایان تیراداز کشورمان در ماده تفنگ ۱۰ متر به مصاف حریفان خود رفتند.

بانوان تیرانداز کشرومان از رسیدن به فینال تفنگ 10 متر بازماندند/مهیار صداقت در فینال دستش از مدال کوتاه ماندبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، امروز (دوشنبه) در دومین روز از مسابقات جهانی تیراندازی در چانگ‌وون کره جنوبی ملی‌پوشان خانم و آقای کشورمان در ماده تفنگ ۱۰ متر در مقابل حریفان خود قرار گرفتند که در بخش مردان، مهیار صداقت با شکست حریفان خود در مرحله مقدماتی به عنوان نفر هفتم با ۶۲۸ امتیاز جواز حضور در فینال را کسب کرد.

اما صداقت در فینال در رده هفتم قرار گرفت و نتوانست مدال این رقابت‌ها را از آن خود کند. در این ماده دیگر ملی پوشان تیراندازی کشورمان، حسین باقری با ۶۲۶.۸ و پوریا نوروزیان با ۶۲۱.۱ امتیاز به ترتیب در جایگاه‌های سیزدهم و شصت و ششم جهان ایستادند.

در بخش تیمی نیز تیم‌های چین، روسیه و کره جنوبی به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند و تیم ملی ایران با ۱۸۷۵.۹ امتیاز در جایگاه هشتم جهان ایستاد و کشورهای، روسیه، کرواسی دو ورزشکار و چین موفق به کسب سهمیه بازی‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ شدند.

گفتنی است در بخش تیمی، بانوان ایران با ۱۸۷۱.۱ امتیاز در رده دهم قرار گرفت و نجمه خدمتی با ۶۲۵.۷ امتیاز هفدهم، الهه احمدی با ۶۲۴.۵ سی و دوم و مه‌لقا جام بزرگ با ۶۲۰.۹ شصت و چهارم شدند که با کسب این نتایج موفق به صعود به فینال این رقابت‌ها نشدند.


بیشتر بخوانید: اُفت آشکار کاروان ورزشی ایران از اینچئون تا جاکارتا/ وقتی مسئولان فقط نیمه پُر را می بینند!

میکس تفنگ ایران از رسیدن به فینال مسابقات جهانی بازماند

۱۹ تیرانداز ایرانی و یک مدال برنز / انتظاراتی که برآورده نشد!


انتهای پیام/

نتایج مسابقات تیراندازی در جام جهانی کره جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار