رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان از برقراری 480 تماس با سامانه 125در این استان خبر داد.

برقراری 480 تماس با سامانه 125 همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد رضا بیاناتی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان بیان کرد:براساس  اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 11 شهریور ماه، 6 عملیات اطفای حریق و 4 عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته، 480 بار با سامانه 125 تماس گرفته اند که از این تعداد تماس 10 مورد منجر به عملیات10، تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 60 تماس اشتباه و متاسفانه 400 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان افزود:عملیات های انجام شده در این تاریخ 6 مورد آتش سوزی شامل حریق باغ در استادان و 5 مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در استادان، بلوار کاشانی، جاده تهران، سنگ سفید و چهار راه عمار بوده است.

بیاناتی خاطرنشان کرد:همچنین 4 مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور پل عابر پیاده در بلوار کاشانی، نجات افراد محبوس شده در منزل در شهرک الوند و 2 مورد مهار حیوانات در بلوار بعثت و سرخ آباد توسط آتش نشانان به انجام رسید.

گفتنی است  3 نفرنجات یافته طی عملیاتهای مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/ب

نجات 3 نفر توسط آتش نشانان همدانی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.