استاندار آذربایجان غربی در پیامی پیروزی غرورآفرین تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقات بازی‌های آسیایی۲۰۱۸جاکارتا را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در پیامی پیروزی غرورآفرین تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقات بازی‌های آسیایی۲۰۱۸جاکارتا را به ملت بزرگ ایران و خطه قهرمان‌خیز آذربایجان‌غربی تبریک گفت:

در متن این پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

پیروزی غرورآفرین تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقات بازی‌های آسیایی۲۰۱۸جاکارتا را به ملت بزرگ ایران و خطه قهرمان‌خیز آذربایجان‌غربی تبریک عرض می‌نمایم؛ بی شک نقش غیرقابل انکار پنج سروقامت قهرمانِ استان‌آذربایجان‌غربی در این پیروزی مقتدرانه، نشان دیگری از شایستگی فرزندان رشید و غیور این استان و دلیل محکمی بر این مدعاست که «ارومیه مهد والیبال ایران» است.

والیبال گره خورده با فرهنگ و تاریخ آذربایجان‌غربی، خاصه ارومیه است؛ ورزشی که گویی کودکان این سامان، همچون زبان مادری با آن نشو و نما یافته و قد کشیده و بزرگ می‌شوند. معتقدم ورزشکاران، خصوصا والیبالیست‌های نخبه استان که نه‌تن‌ها در کشور، بلکه در میادین جهانی زبانزد خاص و عام‌اند، بهترین سفیر برای معرفی فرهنگ، آداب و سنن آذربایجان‌غربی‌اند.

ورزش والیبال «سرمایۀنمادین» آذربایجان‌غربی است و از آن می‌توان به‌عنوان فرصتی برای معرفی پتانسیل‌های استان به تمام کشور و دنیا بهره جست؛ به‌شرطی که با توسعه زیرساخت‌ها و ایجاد مدارس پیشرفته و آکادمی‌های علمی در قلب تپنده والیبال ایران و آسیا «ارومیه»، هم نسبت به استعدادیابی و پرورش داشته‌های غنی و بومی این ورزش پرطرفدار استان اقدام نمود و هم زمینه را برای تیم‌داری حرفه‌ای و پرسود برای مشارکت مقتدرانه در رقابت‌های ملی و فراملی، فراهم کرد.

والیبال یک ورزش تیمی است و فرزندان این دیار نشان داده‌اند با همدلی و اتحاد در عرصۀ کار گروهی و جمعی، همواره درخشیده اند؛ امروز نیز استان امن آذربایجان غربی، برای جبران عقب‌افتادگی‌های قبلی و مزمن خویش، نیاز به کار جمعی و همدلی همه آحاد شهروندان آن در جای‌جای استان دارد تا با فعال شدن ظرفیت‌های کم نظیر دیگر، آذربایجان غربی به الگویی برای پیشرفت و توسعه دیگر استان‌ها تبدیل شود.

اینجانب ضمن تقدیر از تلاش‌های ارزنده مربیان و مسئولان ورزشی، سربلندی روزافزون بلندقامتان ملی‌پوش والیبال کشور و استان عزیزمان را از خدای منان، مسألت داشته و نوید روز‌های بهتری را به هواداران پرشور والیبال ارومیه و استان، می‌دهم.

 

انتهای پیام/ی

 

حضور مقتدرانه تیم والیبال در بازی های آسیایی

برچسب ها: اخبار ورزشی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.