دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه به مدت پنج روز میزبان مسابقه‌های کشتی آزاد و فرنگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور (جام شهدا) بود.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مسابقه‌های کشتی آزاد و فرنگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور با حضور 126 کشتی‌گیر آزادکار و 88 فرنگی‌کار در 10 وزن برگزار شد که تیم مازندران با کسب 213 امتیاز در کشتی آزاد قهرمان شد آزادکاران تهرانی با 143 امتیاز نایب قهرمان شدند تیم همدان در جایگاه سوم ایستاد.

نماینده فارس با کسب 166 امتیاز در کشتی فرنگی در سکوی نخست ایستاد مازندران و خراسان به ترتیب با 128 و 124 امتیاز، دوم و سوم شدند.

تیم ملی واترپلوی ایران با درخشش 'ارشیا الماسی' و 'محمدجواد عباسی' ورزشکاران کرمانشاهی خود موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا شد.

تیم واترپلوی کشورمان در اولین مسابقه دور مقدماتی با حضور بازیکنان کرمانشاهی خود به مصاف سنگاپور رفت و با نتیجه 11 بر 5 حریف خود را شکست داد، همچنین تیم ایران در دومین مسابقه نیز 16 بر 11 از سد کره جنوبی گذشت.

این تیم در سومین و آخرین مسابقه دور مقدماتی با قزاقستان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی مسابقه داد ولی در نهایت با حساب 9 بر 5 نتیجه را واگذار کرد اما توانست به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

ملی پوشان واترپلوی ایران در این مرحله برای راه یابی به مرحله نیمه نهایی به مصاف عربستان رفتند و توانستند با برتری 15 بر 7 به جمع چهار تیم برتر راه یابند.

تیم ملی واترپلوی ایران در دیدار مقابل فینال با ژاپن مسابقه داد اما با قبول شکست 18 بر 7 از صعود به دیدار نهایی بازماند و راهی دیدار رده بندی شد.

تیم کشورمان در آخرین مسابقه خود با چین مسابقه دادند و در حالی که در پایان وقت معمول مسابقه برابر این تیم هشت بر هشت مساوی شده بود در ضربات پنالتی با نتیجه هشت بر هفت صاحب برتری شد و توانست به مدال برنز این رقابت ها برای اولین بار دست پیدا کند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

تیم ملی واترپلوی ایران موفق به کسب مقام سوم مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا شد

 

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.