صادق محرمی و آرمین سهرابیان مدافعان کناری مستعدی هستند که برای نخستین به تیم ملی فوتبال کشورمان دعوت شدند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اسامی ۲۹ بازیکن را برای حضور در مرحله اول اردوی آماده سازی این تیم در جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا اعلام کرد که در این فهرست ۲ بازیکن برای نخستین بار تجربه حضور را در اردوی یوز‌ها (لقب تیم ملی فوتبال ایران) به دست می‌آورند.

آشنایی با جدیدترین میهمان‌های فهرست تیم ملی فوتبال ایران

  • صادق محرمی، مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس و فعلی دیناموزاگرب کرواسی که در این فصل به جمع لژیونر‌های فوتبال ایران اضافه شده است به همراه آرمین سهرابیان، مدافع تیم فوتبال استقلال ۲ میهمان جدید فهرست تیم ملی هستند که امیدوارند با نظر کی روش در نهایت بین ۲۳ نفر نهایی اعزامی به جام ملت های آسیا قرار گیرند.

آشنایی با جدیدترین میهمان‌های فهرست تیم ملی فوتبال ایران

  • محرمی ۱۲ اسفند ۱۳۷۴ در تالش گیلان متولد شد و فوتبالش را از سال ۱۳۹۱ در تیم ملوان بندرانزلی آغاز کرد. او در چهار فصل بازی برای قوی سپید آمار ۳۷ بازی را ثبت کرد و همین موضوع باعث شد نظر برانکو ایوانکوویچ پیش از شروع لیگ شانزدهم به این دفاع راست مستعد جلب شود و محرمی در ۲۰ سالگی سر از پرسپولیس دربیاورد.

بیشتر بخوانید: برنامه تیم ملی فوتبال ایران به دلیل تاخیر کی روش تغییر کرد


  • پس از جدایی رامین رضائیان از پرسپولیس، محرمی بیشتر توانست توانایی هایش را نشان دهد و خیال کادرفنی و هواداران پرسپولیس را نسبت به در اختیار داشتن دفاع راست مطمئن در وظایف دفاعی و هجومی راحت کند.
  • او پس از انجام دادن ۶۳ بازی با پیراهن سرخ پوشان پایتخت و کسب ۲ قهرمانی لیگ برتر و یک قهرمانی سوپرجام، در نقل و انتقالات این فصل به دیناموزاگرب، بهترین و پرافتخارترین تیم کرواسی پیوست و با ارائه عملکردی خوب در جمع آبی‌های زاگرب موفق شد نظر مثبت کارلوس کی روش را برای حضور در اردو‌های تیم ملی به دست بیاورد. با این وجود محرمی سابقه زیادی در تیم‌های ملی پایه کشورمان دارد.
  • هرچند این مدافع ۲۲ ساله از ابتدای فصل در ۵ بازی برای دیناموزاگرب به میدان رفته است، اما فرصت حضور در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا را به دست نیاورد.

بیشتر بخوانید: تناقض کی روش در رفتار دوگانه با موارد خاص!


آشنایی با جدیدترین میهمان‌های فهرست تیم ملی فوتبال ایران

  • آرمین سهرابیان دیگر بازیکن جدید فهرست تیم ملی فوتبال ایران است. این مدافع کردکویی ۴ مرداد ۱۳۷۴ به دنیا آمد و فوتبالش را از سال ۱۳۹۳ در باشگاه سپاهان اصفهان آغاز کرد. او در سه فصل ۱۶ بار برای سپاهان بازی کرد و ابتدای لیگ هفدهم با نظر علیرضا منصوریان به استقلال ملحق شد. با این حال سهرابیان تا اواخر نیم فصل دوم سال گذشته به نیمکت آبی‌ها استقلال قفل شده بود، اما وینفرد شفر ترجیح داد آرمین را به یکی از ستون‌های اصلی خط دفاعی استقلال تبدیل کند. سهرابیان با تخصص بازی در پست دفاع میانی و دفاع چپ سال پیش ۱۴ بازی برای استقلال انجام داد و امسال هم تاکنون در پنج بازی لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا در ترکیب آبی‌ها قرار گرفته است.
  • یک قهرمانی لیگ برتر با سپاهان و یک قهرمانی جام حذفی با استقلال، مهم‌ترین افتخار‌های آرمین در طول دوران بازیگری هستند.
  • سهرابیان هم مانند محرمی سابقه بازی در تیم ملی جوانان ایران را دارد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار