جانشین فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری سارق و مالخر اموال مسروقه و کشف ۶۰ دستگاه پمپ آب سرقتی در شهرستان بابل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت پمپ آب از زمین‌های کشاورزی و مزارع شهرستان بابل، موضوع در دستور پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت  .

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان بابل با بررسی‌های همه جانبه و هدایت عملیاتی پلیس آگاهی استان سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ مفخمی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم که در خرید و فروش اموال مسروقه نیز فعالیت داشت دستگیر و در بازرسی از محل فعالیت وی ۶۰ دستگاه پمپ آب کشاورزی سرقتی کشف شد.

وی ارزش کالا‌های سرقتی کشف شده را بیش از ۶۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: متهم در بازجوئی‌های ضمن اعتراف به خرید اموال مسروقه تاکنون به ۱۰ فقره سرقت تجهیزات کشاورزی از مزارع و باغات آن شهرستان نیز اقرار کرد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران، با بیان این که تلاش برای دستگیری همدستان متهم ادامه دارد گفت: متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

وی از کشاورزان استان خواست: با توجه به پایان فصل کشاورزی از از رها کردن وسایل و تجهیزات کشاورزی در زمین‌های زراعی خوداری کرده و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام /ر

اعتراف سارق تجهیزات کشاورزی به سرقت در بابل

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.