مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروندگفت: هشت فیلم سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در آبادان به نمایش درمی آید.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛همایون قنواتی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند با اشاره به آغاز اکران فیلم های جشنواره بین المللی کودک و نوجوان در آبادان گفت:هشت فیلم سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در آبادان به نمایش درمی آید.

وی افزود: بر اساس هماهنگی انجام‌شده فیلم‌های سینمایی شازده کوچولو ، ضربه‌فنی ،اردک لی ،مرغ فلفلی، لکنت ، سوم شخص غایت ،آهوی پیشونی سفید 2 ، قهرمان کوچک ،پرنسس طلسم شده و آخرین داستان برای علاقه‌مندان برگزیده‌شده است که در سینما مهرآبادان پخش خواهد شد .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروندگفت: در این جشنواره همه‌روزه در 2 سانس ساعت 19 و 21 فیلم‌های برتر کشورهای مختلف به نمایش در خواهد آمد .

قنواتی افزود: در ایام اکران فیلم‌های سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان کارگاه نقاشی در محل اکران فیلم‌ها برای کودکان دایر خواهد بود.

فیلم‌های سینمایی شازده کوچولو و ضربه‌فنی در نخستین شب اکران فیلم‌های جشنواره در سینما مهرآبادان به نمایش درآمد که مورد استقبال شهروندان آبادانی قرار گرفت.

انتهای پیام / د

اکران فیلم های جشنواره  کودک و نوجوان

برچسب ها: فیلم ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.