مراسم جشن رونمایی از لباس جدید تیم فوتبال باشگاه صنعت مس شهربابک برای شرکت در مسابقات جام حذفی و لیگ دسته دو با حضور مسئولان این شهرستان برگزار و طی آن از عوامل باشگاه تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی هاشمیان مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس شهربابک در مراسم جشن رونمایی از لباس جدید تیم فوتبال این باشگاه گفت: باشگاه فرهنگی ـ ورزشی مس طی برنامه ریزی و بعد از یک سال با تلاشی که به همت مسئولان، پیشکسوتان، مربیان، ورزش دوستان شهرستان و حمایت های شرکت صنایع ملی مس ایران، در کنار پیگیری هایی که نماینده مردم شهرستان در مجلس و اعضای هیئت مدیره داشتند، موفق شد امتیاز لیگ دسته دو فوتبال کشور را برای شهرستان شهربابک به ارمغان بیاورد.

وی، شناخت شهرستان از طریق ورزش را یکی از مزایای کسب این امتیاز برای شهرستان عنوان کرد و افزود: سعی می کنیم ظرفیت های شهربابک به ویژه مس و فیروزه را از این طریق بیش از پیش در کشور معرفی کنیم.

هاشمیان تصریح کرد: استفاده به جا از فوتبالیست های با استعداد و توانمند شهرستان، انگیزه آنان را دوچندان می کند و این باعث درخشش و پیشرفت بیشتر آنان می شود.

وی تاکید کرد: همراهی و همدلی امری است که باید برای رشد و ترقی مضاعف جوانان این شهرستان به آن توجه کنیم که این با ورزش اصولی، منطقی و با برنامه، طی بلند مدت ممکن می شود.

هاشمیان از همه افرادی که در راه رشد و تعالی ورزش این مرز و بوم تلاش می کنند، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ب

از لباس جدید تیم فوتبال صنعت مس شهربابک رونمایی شد

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار