مدیرعامل باشگاه صنعت مس شهربابک گفت: با توجه به اینکه تیم مس شهربابک از 65 درصد نیروی بومی تشکیل شده است، فصل بعد می تواند حرفی برای گفتن داشته باشد و شهربابک به یکی از قطب های فوتبال استان کرمان تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی هاشمیان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس شهربابک در جمع خبرنگاران گفت: باشگاه مس با ساختاری خوب، سازماندهی مناسب و بدون بدهی در لیگ دسته دو کشور حاضر شده است.

وی با اشاره به اینکه ما به توانایی بازیکنان و ظرفیت شهرستانمان ایمان داریم، افزود: 65 درصد تیم را بومی های خود شهربابک تشکیل داده اند و مطمئناً فصل بعد می توانند حرفی برای گفتن داشته باشند و شهربابک به یکی از قطب های فوتبال استان کرمان تبدیل شود.

هاشمیان ضمن تشکر ازمدیران ارشد صنایع ملی مس ایران، اعضای هیئت مدیره، نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان که برای حضور مس شهربابک در لیگ دسته دو کشور حمایت و پیگیری کردند، تصریح کرد: با حضور در لیگ دسته دو پتانسیل های مختلف شهربابک خصوصاً مس و فیروزه شهرستان به خوبی معرفی و امکان اشتغالزایی نیز در شهرستان فراهم می شود.

وی با بیان اینکه هر مربی سبک خاص خود را دارد، یادآور شد: رسول بامروت، سرمربی تیم مس شهربابک، مربی ای بازیکن ساز، اخلاق محور، منظم و قانون مدار و الگویی مناسب برای مربیان بومی است.

مهدی مومنی سرپرست تیم صنعت مس شهربابک نیز گفت: با حرفه ای شدن تیم مس شهربابک بازیکنان و خانواده ها رسالت خاصی پیدا می کنند.

وی با تاکید به اینکه شهربابک ظرفیت بالایی دارد، تصریح کرد: باید برای ورزش و نتیجه گرفتن در آن وقت گذاشت و صبر کرد.

مومنی تاکید کرد: نگاه باشگاه مس، پرورش دادن بازیکنان بومی شهربابک است و این امر با حضور بازیکنان و مربیان بزرگ و با تجربه ممکن می شود.

وی با بیان اینکه مس شهربابک 4 شهریور در رقابت های فوتبال جام حذفی کشور درکرمانشاه به مصاف تیم بعثت این شهر می رود ، افزود : 17 و 18 شهریور لیگ دسته دو کشور شروع می شود و ما در گروه ب قرار داریم.

سرپرست تیم مس به تعامل باشگاه های شهربابک تاکید کرد و گفت: در حال حاضر، باشگاهمان آرامش خوبی دارد و رضایتمندی در بین مردم ایجاد شده است.

انتهای پیام/ب

نشست خبری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس شهربابک

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار