دشمنان از اتحاد و همبستگی مسلمانان هراس دارند

معاونت تبلیغ حوزه های علمیه کشورگفت: اتحاد و همبستگی ملسمانان موجب هراس دشمنان می شود و مشرکین می خواهند به هر طریقی شده ساعات اجتماعی ما را تغییر دهند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،نشست صمیمی صبح امروزبا حضور حجت الاسلام و المسلمین نبوی معاون تبلیغ حوزه های علمیه کشور، نماینده ولی فقیه در استان کردستان و عضو مجلس خبرنگان رهبری و جمعی ازمدیران و فعالان فرهنگی استان با موضوع نقش دستگاه های فرهنگی و تبلیغی در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار شد.
 حجت الاسلام و المسلمین نبوی در این جلسه گفت: قرآن و نماز در همه ساعات اجتماعی مسلمین وجود دارد و کسی نمی تواند آن را از برنامه روزانه آنها حذف کند.
معاون تبلیغ حوزه های علمیه کشور با اشاره به اینکه اتحاد و همبستگی ملسمانان موجب هراس دشمنان می شود، افزود: مشرکین می خواهند به هر طریقی شده ساعات اجتماعی ما را تغییر دهند و هنگامی که مسلمانی، مسلمان  دیگر را شسکت دهد موجب محبوبیت و خرسندی اسکتبار جهانی می شود.
وی خاطر نشان کرد: قبل از انقلاب اسلامی در بیشتر نقاط کشور هیچ امکانات رفاهی و فرهنگی وجود نداشت و مردم از فقر فرهنگی رنج می بردند اما درحال حاضر مردم حتی در دورافتاده ترین مناطق کشوراز نعمت آب، برق، گاز و تلفن بهره مند هستند.
معاون تبلیغ حوزه های علمیه کشور افزود: الان ما در استخراج صنعت نفت یک قدرت بزرگ در منطقه خاورمیانه هستیم و در بحث پیشرفت پزشکی و نانو حرف زیادی برای گفتن در برابر ابر قدرت ها داریم و همه اینها به برکات کارهای فرهنگی و اجتماعی صورت گرفته در کشور است.
آیت الله حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان نیز در این نشست صمیمی گفت: علی رغم تلاش دشمنان اسلام در راستای کاهش مسلمین جهان، گرایش مردم به این دین زیاد بوده و در حال حاضر 600 میلیون نفر به جمعیت مسلمانان جهان اضافه شده است.
نماینده ولی فقیه بیان کرد:همه ما چه شیعه و چه سنی یک دشمن مشترک داریم و نباید اجازه دهیم که دشمنان بین ما تفرقه بیاندازند.
وی افزود: فرهنگ جهادی، فرهنگ بسیجی، فرهنگ ضد ستمگری و...از دستاوردهای پرشکوه انقلاب اسلامی است که همه این فرهنگ ها را درجامعه گسترش داده است و با تمامی این فرهنگ ها به خصوص فرهنگ مقاومت  توانسته ایم در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.
آیت الله شاهرودی افزود: در 40 سالگی انقلاب همه ما باید بیش از بیش فرهنگ مقاومت را در خود تقویت کنیم و همیشه و همه جا باید به مسلمان بودن و ایرانی بودن خود افتخار کنیم.
انتهای پیام/م

فرهنگ جهادی و فرهنگ بسیجی از دستاوردهای پرشکوه انقلاب اسلامی است

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.