بیست و هفتمین مسابقه اجلاس سراسری نماز در داراب فارس برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ قاسم ارجمند دبیر ستاد اقامه نماز داراب گفت: بیست و هفتمین مسابقه اجلاس سراسری نماز با موضوع شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز در قالب‌های مقاله، فیلم‌نامه، نمایشنامه، شعر، کتاب، خاطره و فیلم کوتاه محصولات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری کمک‌آموزشی، بازی و سرگرمی فرهنگی و آموزشی برپا می‌شود.

دبیر ستاد اقامه نماز داراب با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان از هر قشر و سنی می‌توانند با ارائه آثار خود در این مسابقه شرکت کنند، تصریح کرد: برای گروه‌های سنی مختلف قالب‌های متفاوتی در نظر گرفته‌شده است و نونهالان و کودکان می‌توانند نقاشی، خاطره‌نویسی، داستان و مقاله خود را با ساخت کلیپ و ارائه ساختار نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در فضای مجازی شرکت دهند.

ارجمند ادامه داد: برپایی مسابقه کتاب‌خوانی با کتاب خانه بهشتی برنامه‌هایی بوده، که از سوی ستاد اقامه نماز استان فارس برگزار می‌شود و این کتاب ویژه مربیان پرورشی، معلمان، پدران و مادران باهدف چگونگی جذب فرزندان به سمت نماز است.

دبیر ستاد اقامه نماز داراب بیان کرد:حداقل سن افراد برای شرکت در این مسابقه ۱۸ سال است و علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه می‌توانند از ۱۶ تا ۳۰ مهرماه امسال به سایت namaz.ir مراجعه کرده و پرسشنامه و پاسخنامه را از طریق همین سایت ارسال کنند.

دبیر ستاد اقامه نماز داراب با بیان اینکه رویکرد برپایی مسابقات فرهنگی با موضوع نماز است، اضافه کرد: برای مقابله با فعالیت‌هایی که دشمنان برای ضربه زدن به اعتقادات جوانان دارند ما نیز باید فعالیت‌های فرهنگی اجرا کرده و این هجمه را خنثی کنیم.
ارجمند با تاکید بر اینکه امسال استقبال شرکت‌کنندگان در مسابقات فرهنگی با موضوع نماز نسبت به سال‌های گذشته بهتر بوده است، اظهار کرد: جوایز این مسابقات کمک‌هزینه سفر به عتبات عالیات، کمک‌هزینه سفر به مشهد مقدس، تفسیر یک‌جلدی قرآن کریم و کارت هدیه نقدی است.

وی تاکید کرد: نتایج مسابقه تا۲۰ آبان ماه امسال اعلام می‌شود و برای شرکت در مسابقه محدودیت سنی وجود ندارد.
انتهای پیام/ت

برگزاری بیست و هفتمین مسابقه اجلاس سراسری نماز در داراب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار