معاون داوطلبان جمعیت هلال احمرمازندران از ارسال ۴ هزارباکس آب معدنی و ۳۲۰ تانکر آب از استان به سیستان و بلوچستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری معین مهدی لموکی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمرمازندران گفت: ۴ هزار باکس آب معدنی و ۳۲۰ تانکر اهدایی مردم استان از طریق پایگاه‌های هلال احمر جمع آوری و در قالب دو دستگاه تریلی به استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

وی افزود: طرح نذر آب با هدف جمع آوری کمک‌های مردمی برای هموطنان تحت تاثیر خشکسالی در استان سیستان و بلوچستان در حال اجراست.

وی گفت: بیش از ۱۰ میلیون ریال نیز هدیه نقدی مردم استان به هموطنان نیازمند و متاثر از خشکسالی سیستان و بلوچستان بوده است.

لموکی گفت: اجرای کارناوال بشردوستی، حمایت از زندگی و کرامت انسانی در ۲۰ شهر استان از رامسر تا گلوگاه برنامه ریزی شده است که تا کنون با استقبال پرشور مردم استان همراه بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران افزود: نیکوکاران استان می‌توانند با مشارکت در این طرح بطری‌های آب معدنی یا تانکر‌های آب و کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به منظور ارسال به مناطق متاثر از خشکسالی به مراکز مستقر در شهرستان‌ها و یا شعب جمعیت هلال احمر محل سکونت تحویل دهند.

انتهای پیام /ر

اجرای کارناوال بشردوستی حمایت از زندگی و کرامت انسانی در مازندران

برچسب ها: هلال احمر ، نذر آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار