معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه دو هزار و ۲۳۶ مددجوی کرمانشاهی از ابتدای امسال تاکنون از آموزش های فنی و حرفه ای بهره مند شدند.

بهره مندی 7هزار مددجو از  مهارت های فنی و حرفه ایرشید جلیلیان، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه  در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت:  آموزش های فنی و حرفه ای این نهاد در سه دوره ی مقدماتی، پایدارسازی و مهارت آموزی به مددجویان تحت حمایت ارائه می شود.

وی با تاکید بر اینکه حضور مددجویان در دوره های آموزش فنی و حرفه ای رایگان است، عنوان کرد: ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار در پنج ماه امسال به منظور حرفه آموزی مددجویان تحت حمایت در استان کرمانشاه تخصیص یافته است.

جلیلیان با یادآوری اینکه ۹۱۶ مددجو کرمانشاهی طی سال جاری در دوره های بلند مدت مهارت آموزی حضور یافته اند، ادامه داد: کمیته امداد برای ارائه آموزش های فنی و حرفه ای بلند مدت به هریک از مددجویان تحت حمایت تا سقف دو میلیون تومان هزینه می کند.

وی بیان کرد: همچنین تاکنون هزار و ۳۲۰ مددجو در دوره های آموزشی مقدماتی و پایدار سازی، مهارت های فنی لازم را کسب کرده اند که کمیته امداد برای حضور هریک از مددجویان در دوره های آموزشی مقدماتی تا سقف ۴۰۰ هزار تومان و پایدارسازی ۱۵۰ هزار تومان اعتبار اختصاص داده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه تاکید کرد: امیدواریم تا پایان سال جاری حدود هفت هزار مددجو در استان با حضور در دوره های آموزشی فنی و حرفه ای از مهارت های لازم برخوردار شوند.

رشید جلیلیان با بیان اینکه این نهاد به طور مصمم درصدد ایجاد اشتغال و خودکفایی خانوارهای تحت حمایت است، گفت: آن دسته از مددجویانی که مهارت های فنی و حرفه ای لازم را کسب کرده و آماده ورود به بازار کار هستند می توانند از وام های اشتغال این نهاد تا سقف ۲۰ میلیون تومان بهره مند شوند.

انتهای  پیام/ز

 

پرداخت وام 20 میلیون تومانی به مددجویان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.