معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه دلایل ورود خانوارهای نیازمند به چرخه حمایتی کمیته امداد را اعلام کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه رحمتی پور معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: دو هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان در سه ماهه امسال از چرخه حمایتی این نهاد خارج شدند.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال پایدار و توانمندی اقتصادی اصلی ترین دلیل خروج خانوارهای مددجو از گردونه حمایت های کمیته امداد به شمار می رود، اظهار کرد: خانوارهای خودکفا شده تحت حمایت این نهاد ماهیانه از حداقل درآمد و دستمزد اداره کار بهره مند می شوند.

وی ادامه داد: فوت مددجو، ازدواج دختران، قرار گرفتن پسران در سن ۱۸ سالگی و آزادی سرپرست خانوار زندانی از دیگر دلایل خروج خانوارها از چرخه حمایت های کمیته امداد است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه اظهار کرد: امسال همزمان با خروج این تعداد خانوار مددجو، چهار هزار و ۲۱۴ خانوار نیازمند جدید تحت حمایت این نهاد قرار گرفته اند.

رحمتی پور به دلایل تحت حمایت قرار گرفتن خانوارهای نیازمند نیز اشاره و تاکید کرد: طلاق، فوت، متارکه، زندانی شدن و از کارافتادگی سرپرست از دلایل ورود خانوارهای نیازمند به چرخه حمایتی کمیته امداد است.

رحمتی پور با اعلام اینکه هم اکنون ۷۷ هزار خانوار در استان کرمانشاه با جمعیتی حدود ۱۷۰ هزار نفر از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره مند می شوند، تاکید کرد: ایجاد اشتغال پایدار، درآمدزایی و خودکفایی اقتصادی مددجویان تحت حمایت از رسالت های اصلی این نهاد به شمار می رود.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

دلایل خروج خانوارها از چرخه حمایت های کمیته امداد

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.