مرکز نگهداری دختران معلول ذهنی ساوه که با صرف اعتبار یک میلیارد ریال راه اندازی شده است، با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سید علی آقازاده استاندار مرکزی صبح یکشنبه در جریان سفر یک روزه خود به شهرستان ساوه با هدف افتتاح پروژه های هفته دولت، در ابتدا ضمن حضور در گلزار شهدای ساوه، با خانواده شهیدان والامقام حسین و محمد غلامی دیدار کرد.

بر اساس این گزارش، استاندار مرکزی سپس مرکز نگهداری خانه کوچک معلولان ذهنی حنیف را در شهر ساوه افتتاح کرد. این مرکز اولین مرکز نگهداری معلولان ذهنی دختر استان است که در زمینی به وسعت ۵۰۰ متر مربع و زیربنای ۴۰۰ متر مربع با صرف هزینه بیش از یک میلیارد ریال راه اندازی شده است.

این مرکز با ظرفیت نگهداری ۱۰ نفر ویژه دختران معلول ذهنی بالای دو سال، ساخته شده که به طور شبانه روزی فعال است و هم اکنون پنج نفر در این مرکز پذیرش شده اند. مرکز نگهداری خانه کوچک معلولان ذهنی حنیف زیر مجموعه موسسه خیریه ترنم و تحت نظارت بهزیستی استان مرکزی به صورت هیات امنایی فعالیت خود را دنبال می‌کند.

گفتنی است استاندار مرکزی در ادامه سفر خود به شهرستان ساوه، امروز نشستی با منتخبان این شهرستان خواهد داشت و همچنین از چند پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان ساوه بهره برداری می کند.

استاندار مرکزی در ادامه سفر خود به این منطقه طی روز جاری، به منظور افتتاح پنج پروژه عمرانی و اقتصادی دیگر در شهرستان زرندیه حضور می یابد.

انتهای پیام/ب

مرکز نگهداری دختران معلول ذهنی در ساوه افتتاح شد

برچسب ها: استانداری ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.