مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری ایلام از توجه ویژه دولت به شهرداری های استان خبر داد و گفت: در دولت تدبیر و امید بالغ بر چهار هزار و 400 میلیارد ریال به شهرداری های استان ایلام کمک شده است.

کمک چهار هزار میلیارد ریالی شهرداری های ایلام از دولت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; عبادالله باقری مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری ایلام گفت: از ابتدای سال 97 تاکنون نیز 660 میلیارد ریال به شهرداری های استان ایلام اختصاص یافته است.

باقری تعداد طرح های بهره برداری و کلنگ زنی شده شهرداری های استان در هفته دولت را 66 پروژه اعلام کرد و افزود: برای بهره برداری از این پروژه ها بیش از 310 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اضافه کرد: این پروژه ها در زمینه های عمران شهری، فضای سبز، توسعه ناوگان حمل و نقل شهری، آسفالت معابر، احداث پارک ها، سیل بندها، سرویس های بهداشتی و پل های شهری بوده است.

باقری با اشاره به دیگر خدمات شهرداری های استان گفت: موزائیک فرش معابر، بهسازی پارک ها، جدول گذاری معابر، طراحی و بهسازی میادین شهری، ایجاد ایستگاه های آتش نشانی، دفع آبهای سطحی و مرمت یادمان های شهدا از دیگر خدمات شهرداری های استان به شهروندان بوده است.

انتهای پیام/اس

 

 

 

توجه ویزه دولت به شهرداری های استان ایلام

برچسب ها: شهرداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.