رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از اختصاص اعتبار یک میلیاردی به شهرداری برای نصب و راه اندازی دوربین ثبت تخلفات رانندگی در شهر ایلام خبر داد.

نصب دوربین ثبت تخلفات رانندگی در معابر و تقاطع های ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;سرهنگ محسن ناصری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: روش های دستی و سنتی کنترل و مدیریت ترافیک پاسخگوی وضعیت موجود نیست.

وی با اشاره به اینکه شهرایلام تنها مرکزاستانی است که فاقد هرگونه دوربین ثابت ثبت تخلف رانندگی درکشور است، افزود: باید نهادهای متولی مدیریت ترافیک شهری با در نظرگرفتن اعتبارات لازم در این زمینه اقدام کنند.

ناصری با اشاره به کثرت و فراوانی تخلفات رانندگان در تقاطع های درونشهری اضافه کرد:حجم زیاد خودروها در معابر و ازسوی دیگر نبود فضای کافی در محدوده تقاطع برای متوقف و اعمال قانون کردن راننده خاطی موجب لوث شدن قانون و بیم گسترش قانون گریزی در بین رانندگان را درپی دارد که با بکارگیری دوربین می توان تاحدودی تخلفات تقاطع ها رابه حداقل رساند.

وی با اشاره به اختصاص‌ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به شهرداری جهت نصب و راه اندازی دوربین ثبت تخلفات رانندگی درمعابر وتقاطع های اصلی شهرایلام گفت: این مبلغ در اجرای بند۲ ماده ۱۰۸ قانون برنامه ششم توسعه ازطریق معاونت عمرانی استانداری ایلام در اختیار شهرداری جهت تجهیز معابر درونشهری به سامانه هوشمند ثبت تخلفات رانندگی قرارداده شده است.

انتهای پیام/اس

 

راه اندازی دوربین ثبت تخلفات رانندگی در معابر ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.