معاون امور هماهنگی اقتصادی و منابع انسانی استاندار گفت:در راستای تامین اقلام پرمصرف مردم ۱۰ تن گوشت وارد بازار مصرف می‌شود.

۱۰ تن گوشت وارد بازار مصرف شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ حسینی معاون امور هماهنگی اقتصادی و منابع انسانی استاندار در پنجمین جلسه ستاد تنظیم بازار آذربایجان غربی با اشاره به تامین مناسب اقلام پرمصرف به ویژه بازار پروتئین گفت: در راستای حل نیاز مردم قرار شد روزانه ۱۰ تن گوشت وارد بازار مصرف شود تا تعادل بازار حفظ و افزایش قیمت جلوگیری شود.
 
کریم زاده رییس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز در این جلسه با اشاره به ذخایر خوب گوشت قرمز و مرغ در انبار‌های این سازمان گفت: جهت ارتقای این ذخیره ۵۰ تن گوشت قرمز و مرغ به این ذخایر اضافه خواهد شد.
 
اسکندری رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان هم با اشاره به اهمیت توزیع مناسب این اقلام بعد از تامین آن گفت: ۵۰ اکیپ بازرسی در ۱۰۷ مرکز خرید از جمله تعاونی‌های مصرف کارمندان کارگران و فروشگاه‌های زنجیره‌ای آماده نظارت بر توزیع مناسب این اقلام به دست مصرف کنندگان است.
 
توزیع و نظارت مداوم، حمایت یارانه‌ای از تولید کنندگان، حذف واسطه ها. رعایت اصول بهداشتی،حل مشکلات حمل و نقل و ثبت موجودی اقلام انبار‌ها در سامانه ثبت انبار‌های سازمان صنعت معدن و تجارت در تامین و توزیع این اقلام پرمصرف از سایر مصوبات این جلسه بود.
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری پنجمین جلسه ستاد تنظیم بازار آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.