مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از اختصاص اعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به احداث اماکن ورزشی از سوی فرماندار مریوان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حامد جولائی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در دیدار با فرماندار مریوان گفت: فرماندار مریوان چهار میلیارد و پانصد میلیون تومان را به احداث اماکن ورزشی شهرستان اختصاص داد.
وی افزود: این اعتبار جهت آغاز احداث خانه‌های تکواندو و بوکس، پیست تارتان، هتل ورزش، تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی در شهرستان اختصاص داده شده است.
وی به پتانسیل‌های مناسب در شهرستان مریوان اشاره کرد و گفت: با توجه به استعداد‌های موجود شهرستان در رشته بوکس، تکواندو و دو ومیدانی و پیگیری‌های صورت گرفته دستگاه ورزش و جوانان از سوی فرماندار مریوان اعتبار قابل توجهی به احداث این اماکن ورزشی اختصاص داده شد.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های توسعه زیر ساخت‌های ورزشی در شهرستان‌های استان توجه مضاعف فرمانداران است که این انتظار می‌رود این مسئله به مرحله اجرا برسد.
جولائی در ادامه از برگزاری رقابت‌های رکورد زنی کشوری در شهرستان مریوان با ورزشکاران خوب ایران خبر داد.
وی در پایان یادآور شد: دستگاه ورزش و جوانان استان حمایت‌های خود را در برگزاری رقابت‌های رکورد زنی کشوری رشته‌های مختلف ورزشی در مریوان اعلام می‌کند.
انتهای پیام/م

رقابت‌های رکورد زنی کشوری در شهرستان مریوان برگزارمی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.