مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: تا پایان امسال90 درصد جمعیت روستایی استان از گاز برخوردار می شوند.

تا پایان امسال90 درصد جمعیت روستایی استان از گاز برخوردار می شوندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ احمدلو مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: تا پایان امسال90 درصد جمعیت روستایی استان از گاز برخوردار می شوند و تا پایان سال 98 نیز همه روستاها ی دارای جمعیت بالای20 خانوار استان از گاز طبیعی بهره مند خواهند شد .

احمدلو افزود: با افتتاح 15 طرح گازرسانی روستایی با صرف هزینه ای بالغ بر 16 میلیارد و 749 میلیون تومان اعتبار، یک هزار 861 واحد مسکونی روستایی به شبکه گازرسانی متصل شده و شمار روستاهای بهره مند از گاز طبیعی استان به 505 روستا با درصد بهره مندی 78.9 درصد افزایش می یابد.

وی گفت:مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان همچنین از آغاز عملیات اجرایی 17 طرح گازرسانی روستایی خبر داد افزود:با برآورد هزینه ای بالغ بر 12 میلیارد و 762 میلیون تومان اعتبار؛ عملیات اجرایی گاز رسانی برای یک هزار و 418 واحد مسکونی روستایی آغازشد.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان افتتاح طرح های گازرسانی به 41 واحد صنعتی و مجتمع های مسکونی را از دیگر اقدامات گاز زنجان در هفته دولت اعلام کرد گفت: در این راستا بودجه ای بیش از 6 میلیارد و 67 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/ن

 

گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی در زنجان

 

برچسب ها: گاز ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.