سرپرست شرکت پخش فراورده های نفتی زنجان از مصرف ۳۴۷ میلیون و ۷۲۲ هزار لیتری فرآورده های نفتی استان در ۴ ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت:این میزان در مقایسه با مدت مشابه از یک رشد ۱۶ درصدی برخوردار بوده است .

رشد 16 درصدی مصرف فرآورده های نفتی در استان زنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مهندس شهبازی سرپرست شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه از مصرف ۳۴۷ میلیون و ۷۲۲ هزار لیتری فرآورده های نفتی استان در ۴ ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: این میزان در مقایسه با مدت مشابه از یک رشد ۱۶ درصدی برخوردار بوده است .

این مقام مسئول در ادامه مصرف بنزین و نفتگاز را افزایشی برشمرد و افزود: میزان مصرف بنزین در ۴ ماهه نخست سال ۱۳۵ میلیون و ۸۴۸ هزار لیتر و مدت مشابه سال قبل ۱۲۱ میلیون و ۱۶۱ هزار لیتر بوده که این قیاس مصرف حاکی از یک رشد ۱۲ درصدی می باشد.

وی افزود: مصرف نفتگاز نیروگاهی در سال جاری ۳۶ میلیون و ۷۲۶ هزار لیتر و مدت مشابه سال قبل ۲۲ میلیون و ۵۲۸ هزار لیتر بوده که از افزایش۶۳ درصدی برخوردار می باشد.

سرپرست منطقه به میزان مصرف نفت سفید و نفت کوره و نفتگاز غیر نیروگاهی اشاره کرد و میزان مصرف نفت سفید را در ۴ ماهه نخست سال با مصرف ۱۰ میلیون و ۹۸۱ هزار لیتر که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که با مصرف ۱۳ میلیون و ۲۵۸ هزار لیتر از یک کاهش ۱۷ درصدی برخورداربوده است .

وی در ادامه افزود: میزان مصرف نفتکوره در ۴ ماه نخست سال ۳میلیون و ۳۲۷ هزار لیتر و در مدت مشابه سال قبل ۴ میلیون و ۲۸۴ هزار لیتر با ۲۲ درصد کاهش و نفتگاز غیر نیروگاهی با مصرف ۱۶۰ میلیون و ۸۴۰ هزار و مدت مشابه سال قبل ۱۴۸ میلیون و ۹۱۸ هزار لیتر که این میزان مصرف حاکی از کاهش ۸ درصد برخوردار بوده است .

وی وضعیت سوخت رسانی و تامین به موقع و مستمر استان را بسیار مطلوب عنوان و تصریح کرد: مشکل خاصی در جهت تامین سوخت استان در سال جاری متصور نمی باشد.

انتهای پیام/ن

 

افزایش مصرف بنزین در زنجان

برچسب ها: بنزین ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.