ماموران پلیس ملارد پرونده جنجالی مرگ مرموز مرد جوانی که از پنجره آویزان شده بود را مورد رسیدگی قرار دادند.

قاتل: برادر شوهرم گفت، شوهرت را نکشی فیلم خیانتت را منتشر می‌کنمبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رسیدگی به یک پرونده جنجالی از ۳۱ شهریور سال ۹۲ و زمانی شروع شد که مأموران پلیس ملارد در جریان مرگ مرموز مرد جوانی قرار گرفتند که از پنجره خانه‌اش آویزان شده بود. کارآگاهان جنایی به تحقیق از همسر مقتول پرداختند.

همزمان پزشکی قانونی به دستور بازپرس پرونده مأمور رازگشایی مرگ این مرد شد و خیلی زود دریافتند که وی ابتدا با مواد سمی، نیمه جان و سپس خفه شده است. همین کافی بود تا همسر وی بازداشت شود و پرده از جنایت زنانه بردارد.

کلثوم در بازجویی‌ها گفت: همسرم جوشکار بود و برای کار به شهرستان‌های مختلف می‌رفت. در این مدت او به تصور اینکه من با مرد میوه فروش محل ارتباط دارم به ما ظنین شد و یک روز آن مرد را به‌خانه کشاند و تحت شکنجه قرار داد. دو سال از این ماجرا گذشت؛ مروت – مرد میوه فروش – به من پیشنهاد داد که همسرم را به قتل برسانیم. به‌خاطر همین یک داروی سمی به من داد و گفت داخل غذای شوهرت بریز! شب حادثه من دارو را داخل غذای او ریختم. نیم ساعت بعد مروت به خانه‌‌مان آمد. زمانی که شوهرم بی‌هوش بود مروت با گذاشتن بالش روی صورتش او را خفه کرد و سپس با کمک هم با طنابی وی را از پنجره خانه‌مان حلق آویز کردیم تا وانمود کنیم دست به خودکشی زده است.

با اعترافات زن خیانتکار، مروت نیز خیلی زود دستگیر شد. این مرد در بازجویی‌ها ادعای بی‌گناهی کرد. ادعاهای این مرد در حالی است که همه شواهد و مدارک قانونی حاکی از آن است که مروت با همدستی کلثوم، فرود را به قتل رسانده‌اند.

این زن و مرد جنایتکار در دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی قربان‌زاده و دو قاضی مستشار تحت محاکمه قرار گرفتند. ابتدای جلسه، پدر و دو کودک قربانی تقاضای قصاص کردند.

مروت وقتی برای آخرین دفاع پشت تریبون ایستاد، گفت: قتل را قبول ندارم، اما به خانه قربانی رفت و آمد می‌کردم، چرا که با او دوست بودم و به وی ۳۰ میلیون تومان قرض داده بودم. او برای اینکه طلب مرا برنگرداند با همدستی همسرش مرا در خانه‌شان تحت شکنجه قرار داد. من او را نکشته‌ام و بی‌گناهم.

کلثوم نیز در آخرین دفاع گفت:‌ اعترافات خودم را پس می‌گیرم. آن زمان برادر شوهرم مرا تهدید کرد که اگر قتل همسرم را به گردن نگیرم او فیلمی را که از رابطه پنهانی من با مروت دارد در بین اقوام پخش خواهد کرد. من نیز از ترس آبرو به دروغ گفتم که شوهرم را با همدستی مروت به قتل رسانده‌ام. باور کنید صبح روز حادثه وقتی از خواب بیدار شدم با جسد حلق‌آویز همسرم روبه‌رو شدم. او خودکشی کرده بود.

پس از بررسی‌های مختلف قضات دریافتند که این پرونده از موارد لوث است، بنابراین از اولیای دم خواستند برای اجرای مراسم قسامه پنجاه شاهد به دادگاه بیاورند.

منبع: روزنامه ایران

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۶ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
۵۰ نفر یدفه بگه برین پی کارتون
Canada
ناشناس
۰۰:۴۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
بخاطر ماهواره و رسانه های مبتذل .این قبیل جنایتها زیاد شده .چونکه مردم را بی بندی و باری سوق میدهند .متاسفانه انسان هم به دنبال راه اسان و در مدت کوتاه به همه چیز رسیدن .هستند .این هم عاقبت کار .کار خلاف اصلا عاقبت ندارد .چوبه دار در این دینا و جهنم در اخرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۱۰ شهريور ۱۳۹۷
درهر حال باید اعدام بشن چون اگر ارتباطی هم داشتن حکمشون سنگسار هست وربطی به بقیه ماجرا نداره اونجا بقبه اش را پیگیری میکنند فعلا بفرسید از این دنیا برن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
هر نوع ارتباطی حکمش سنگساره؟
خوبه شما قاضی نشدید؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۵۳ ۱۰ شهريور ۱۳۹۷
عشق بین مروت و کلثوم !!!
آدم یاد فیلم های قدیمی می افته !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۱۰ شهريور ۱۳۹۷
این وکلا چقدترفن بلد هست زیاد پنجانفر بیان قسم بخرن چرا پزشک قانونی سم راتعید کرد ویانه اگر تعییدکردباشد باقیش چی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۱۰ شهريور ۱۳۹۷
بعدش میان میگن چرا اعدام چرا اعدام .....
بیایین خوبه الان یه مرد بدبخت جوشکار بی گناه کشته شده و دو نفر راست راست بگردن .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۱۰ شهريور ۱۳۹۷
معلوم نشد چیشد!!!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۱۰ شهريور ۱۳۹۷
عادلانه نیست باید از حکم قاضی استقاده شود ضمنا تمام متهمین اول حقیقت را میگن ولی بعد از راهنمایی زندانیان اعتراف خود را پس می گیرند و باید این اعتراف ثانونیه هم برداشته شود و بر اساس همان اعتراف اولی حکم صادر بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۱۰ شهريور ۱۳۹۷
این هم از میوه های ماهواره
United States of America
ناشناس
۱۴:۳۸ ۱۰ شهريور ۱۳۹۷
به همین راحتی یه مرد .از دنیا رفت و دو انسان فاسق از این ماجرا جون سالم به در بردن.این طرفندی که تو دادگاه اوردن وکیلا بهشون یاد دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۱۰ شهريور ۱۳۹۷
راست میگی واقعا !
Germany
ناشناس
۱۴:۰۶ ۱۰ شهريور ۱۳۹۷
پنجاه شاهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۰ شهريور ۱۳۹۷
نه پنجا نفر که قسم بخورند مرد قاتله لزومی هم نداره شاهد باشند برای قتل شهادت دو نفر کافیه اون پنجاه نفر اسمش قسامه(قسم خوردن)است
آخرین اخبار