سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از تخریب یک ساختمان قدیمی در خیابان قصر الدشت خبر داد.

تخزیب ساختمان قدیمی در خیابان قصر الدشت/ 2 نفر مصدوم شدندجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: ساعت 58: 17 دقیقه امروز(جمعه) یک مورد حادثه تخریب منزل مسکونی به آدرس خیابان کمیل بعد از خیابان قصرالدشت، کوچه ابراهیمی به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی شهر تهران اعلام شد که بلافاصله  2 ایستگاه به محل اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتشنشانی شهر تهران گفت: آتش‌نشان‌ها زمانی که به محل حادثه رسیدند مشاهده کردند که سقف های یک منزل مسکونی قدیمی یک طبقه به وسعت 150 متر تخریب شده است  و اطلاعات اولیه حاکی از این بود که 2 نفر که در منزل حضور داشتند زیر آوار محبوس شده اند.

ملکی ادامه داد: آتش‌نشان ها سریع عملیات جستجو  و آوار برداری را آغاز کردند و بعد از مدتی تلاش توانستند هر 2 نفر را از زیر آوار خارج کنند.

وی بیان کرد: نفر اول که یک مرد 26 ساله بود به شدت مصدوم شده بود  تحویل عوامل اورژانس داده شد و  نفر دوم نیز یک مرد 32 ساله  و دارای علائم حیاتی ضعیفی بود دقایقی بعد از زیر آوار خارج شد و سریعا به مراکز درمانی انتقال داده شد.

ملکی افزود: محل حادثه ایمن سازی و تحویل  ساکنان شد.

وی گفت: اطراف این ساختمان هیچ گونه گودبرداری و عملیات عمرانی انجام نشده بود و ساختمان به دلیل فرسودگی تخریب شده بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، آتشنشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار