معاون وزیر نیرو در سفر تفرش از طراحی سازو کار برای اضافه پرداخت مشترکان پرمصرف آب خبرداد.

طراحی سازو کار برای اضافه پرداخت مشترکان پرمصرف آبسروش معاون وزیر نیرو در حاشیه مراسم بهره برداری از مرحله اول آبرسانی پروژه آب هفتیان به ۱۵ روستا‌ی شهرستان تفرش  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛از پیش بینی سازکاری برای اضافه پرداخت انشعابات پرمصرف خبرداد.

سروش اضافه کرد: در کارگروه ملی ساز و کاری با کم آبی در واقع اضافه پرداخت‌هایی را در رابطه با آب بها و تعرفه انشعاباتی که اضافه بر الگوی مصرف مصرف می‌کنندپیش بینی کردیم.

وی اضافه کرد: این طرح را به دبیرخانه هیئت محترم دولت تسلیم کردیم و در نوبت است انشاءالله به محض اینکه تصویب شود عملیاتی می‌شود.

پوشش آب روستایی آن در سطح کشور ۷۴ درصد است

معاون وزیر نیرو ادامه داد: پوشش آب روستایی آن در سطح کشور ۷۴ درصد است که انتظار داریم تا پایان سال ۹۷ میزان ۲ درصد دیگر اضافه شود و از ۷۴ درصد به ۷۶ درصد برسد.

وی بیان کرد: پوشش آب روستاییان در سطح استان مرکزی ۸۴ درصد و در سطح شهرستان تفرش ۸۹ درصد است.

مرحله اول آبرسانی طرح انتقال آب هفتیان، آبرسانی به ۱۵ روستا‌ی شهرستان تفرش است که به منظور بهره مندی و محرومیت زدایی روستا ئیان با هزینه ۶۰ میلیارد تومان با به بهره برداری رسیدو برای بهره برداری از مراحل بعدی وتکمیل این پروژه ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه نیاز است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.