وینفرد شفر، سرمربی استقلال با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از هواداران این تیم درخواست کرد که امیدوار باشند و تیم را حمایت کنند.

خبر بسیار بدی که وینفرد شفر فاش کردبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وینفرد شفر سرمربی استقلال تهران پس از شکست تیمش برابر السد قطر و پس از ۴ روز استراحت استقلال و شروع تمرینات دوباره این تیم با انتشار پستی در صفحه  اینستاگرام خود توضیحاتی را ارائه داد.

وینفرد شفر در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"بعد از چند روزی که برای استراحت وقت گذاشته بودیم تا از نظر روحی و روانی به شرایطی مناسب برسیم، امروز بار دیگر تمریناتمان را از سر گرفتیم. همه ما ناامیدی شما را نه تنها در مورد بازی با السد بلکه در خصوص هفته‌های اخیر درک می‌کنیم. باور کنید که ما هم مثل شما ناامید و ناراحتیم؛ ما فصل پیش را موفقیت آمیز و با امیدواری‌های بسیار به اتمام رساندیم. لحظات خوشی داشتیم و این احساس را داشتیم که هیچکس جلودار ما نخواهد بود و ما بازی به بازی برنده از زمین خارج خواهیم شد؛ اما واقعیت به گونه‌ای دیگر است؛ اتفاقاتی افتاد که جلوی سرعت هرچه بیشتر ما را گرفت؛ شما همه چیز را می‌دانید؛ می‌دانید که چه اتفاقاتی رقم خورده است و این‌که احساس ناامیدی و ناراحتی کنیم بسیار دردناک است و ما را آزار می‌دهد. اما بار دیگر برمی‌خیزیم؛ همانگونه که فصل پیش ایستادیم و این خاصیت ما است. ما در حال بازسازی تیم هستیم؛ به‌خصوص که بازیکنان زیادی را به دلیل ترنسفر شدن یا مصدومیت از دست دادیم.

بازیکنان جدید یکی یکی به ما اضافه شدند و این مدتی زمان می‌خواهد تا با تیم هماهنگ شوند چرا که برخی از آن‌ها قدری دیر به ترکیب ما اضافه شدند.. اگر کسی به شما بگوید روند آماده سازی این بازیکنان جدید چند روز طول می‌کشد، بدانید که چیزی نمی‌داند؛ هیچکس این موضوع را نمی‌داند، این روند ممکن است هفته‌ها یا حتی چند ماه طول بکشد! چرا که شرایط برای همه یکسان نیست و این موضوع باعث پیچیده‌تر شدن این روند می‌شود.

وقتی ما از آماده سازی صحبت می‌کنیم، راجع به این فصل، فصل آینده و فصول بعدی صحبت می‌کنیم چرا که این آینده باشگاه است. همانطور که برای لیگ قهرمانان آسیا می‌جنگیم، باید خودمان را برای لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۹ نیز حاضر کنیم؛ همانگونه که در این فصل لیگ‌برتر می‌جنگیم، برای فصل آینده هم آماده می‌شویم؛ این روال آسان نیست و ما در حال کلنجار رفتن با شرایط هستیم تا تیم را برای مدت زمانی طولانی آماده کنیم. مدیر باشگاه، کادرفنی و کلیه اعضای باشگاه می‌خواهند ما تیمی داشته باشیم که در بلند مدت موفق باشد و موفق بماند، این خواسته همه ماست و باید با همدیگر این کار را انجام دهیم.

باید از آقایان فتحی، خطیر، مباشری، عبداللهی، نوروزی و حاجیلو تشکر کنیم، چرا که با کمک آن‌ها ما با اطمینان می‌گوییم که مشکلات را برطرف کرده ایم و فصل آینده قطعا در چمپیونزلیگ حاضر خواهیم بود؛ این اتفاق ساده‌ای نبود، ولی اکنون انجام شده است. سانی (جیری ساناک) دیگر با ما نخواهد بود؛ او خیلی واضح این را اعلام کرد و ما برای او آرزوی موفقیت داریم؛ به زودی شخص جدیدی به کادر ما اضافه خواهد شد و ما، به شما اطلاع می‌دهیم که چه کسی خواهد بود.

امیدوارم که حامی ما باشید و باید بدانید که رسیدن به اهداف ارزشمند، هیچگاه آسان نخواهد بود، اما چیزی که صد در صد برای همه آشکار است، این است که اگر به مانعی برخورد کردید، با ناامید شدن، نفرین کردن و کم آوردن، به اهدافی که در نظر دارید نخواهید رسید و باید تلاش کنید تا آن مانع و سختی را پشت سر بگذارید."

خبر بسیار بدی که وینفرد شفر فاش کرد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار