سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: مثل همیشه تمرینات را خیلی دیر آغاز کردیم و تا تیم جا بیفتد و آسیب‌دیدگی بازیکنان بهبود پیدا کند، یک نیم‌فصل را از دست می‌دهیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس روزپیکر سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس دیروز در جمع خبرنگاران درباره شکست 5 بر 4 تیمش برابر گیتی‌پسند در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی خوبی بود و ما در نیمه نخست نیز موقعیت‌های خوبی داشتیم که متأسفانه از آنها استفاده نکردیم و اگر این فرصت‌ها را از دست نداده بودیم، می‌توانستیم در دقایق پایانی به راحتی به بازی برگردیم.

وی ادامه داد: برابر تیم خوب گیتی‌پسند هر اشتباهی باعث می‌شود تنبیه شوید. ما برای تاکتیک نیمه دوم تمرین کرده بودیم و می‌دانستیم به بازی برمی‌گردیم، اما گیتی‌پسند کار دفاعی را به خوبی انجام می‌داد و سخت بود که هر 5 پنج گل خورده را جبران کنیم. به گیتی‌پسند خسته نباشید و تبریک می‌گویم.

روزپیکر در پاسخ به اینکه آیا شرایط آذرخش نسبت به فصل گذشته تغییر کرده است، افزود: مثل همیشه تمرینات را دیر و تنها 10 روز مانده به آغاز لیگ برتر آغاز کردیم. به همین دلیل بازیکنان از نظر بدنی دچار مشکل شدند و آغاز دیرهنگام تمرینات موجب آسیب دیدن بازیکنان شد.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: دیدار با گیتی‌پسند نخستین بازی بود که بهروز جعفری را در اختیار داشتیم، اما 3 بازیکن دیگر را در همین هفته از دست دادیم. فشار مسابقات و نداشتن بدنسازی باعث شده هر بازیکنی که بهبود پیدا می‌کند، چند بازیکن دیگر آسیب ببینند و امروز هم چند بازیکنمان با وجود آسیب‌دیدگی بازی کردند.

وی ادامه داد: دلیل اصلی اینکه آذرخش همیشه در نیم‌فصل دوم بهتر بازی می‌کند، این است که تمرینات را دیر آغاز می‌کنیم و تا تیم جا بیفتد و آسیب‌دیدگی بازیکنان بهبود پیدا کند، یک نیم‌فصل را از دست می‌دهیم.

روزپیکر بیان داشت: همان زمان که 5 بر صفر عقب بودیم هم اختلاف کیفیت بازی 2 تیم اینقدر نبود، اما گیتی‌پسند به خوبی از موقعیت‌های خود استفاده می‌کرد در حالی که ما به راحتی فرصت‌های گلزنی را از دست دادیم.

 

انتهای پیام/م

دیدار تیمهای فوتسال گیتی پسند و آذرخش بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار