سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه گفت: نخستین سال از حضور ما در لیگ سپری می‌شود ما مدعی قهرمانی نیستیم اما هدفمان درخشش در پلی‌آف است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جواد اصغری‌مقدم مربی سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه، بازیکن تیم سن‌ایچ ساوه پس از شکست مقابل گیتی‌پسند اصفهان در خصوص بازی در جمع خبرنگاران گفت: حریف  ما تیم قدرتمند گیتی‌پسند بود، تیمی که فراتر از فوتسال ایران است و مهره‌های خیلی خوبی در اختیار دارد، ماهم سعی کردیم بازی خوبی را مقابل آن‌ها انجام دهیم بازی که همگان به ما احترام بگذارند و باشخصیت باشیم ولیکن نیمی از مجموعه سن‌ایچ برای اولین بار است که لیگ‌برتر را تجربه می‌کنند.

وی اضافه گرفت: ما تمام توانمان را برای این بازی گذاشتیم با این که از نتیجه بازی ناراحت‌ام اما به شاگردانم افتخار می‌کنم و به باشگاه گیتی‌پسند به‌خاطر این برد تبریک می‌گویم.

اصغری‌مقدم در مورد قضاوت این دیدار اضافه کرد: من متاسفم برای تیم داوری، نیمی از بازیکنان من امروز از داور کارت گرفتند، توپی که اوت بود گل گرفتند، توپی که حق مابود خطا گرفتند و از روی همان صحنه حریف ما به‌گل رسید.

وی ادامه داد: من معتقدم به تیم ‌های داوری از بالادست به وضوح ظلم می‌شود، به داوران اعلام می‌کنند که زمینی به محل رقابت‌ها سفر کنند، حقوقشان را هر 8 ماه یک بار پرداخت می‌کنند، همین مسائل باعث می‌شود که داوران مشکلات خودشان را به زمین بیاوردند و سر کسی که زورشان برسد تلافی این مشکلات را خالی می‌کنند، این دور از انصاف است و واقعا برای تیم داوری متاسفم.

سرمربی سن‌ایچ در مورد جوانگرایی و عملکرد چند هفته اخیر تیم خود گفت: نخستین سال از حضور ما در لیگ سپری می‌شود ما مدعی قهرمانی نیستیم اما هدفمان درخشش در پلی‌آف است، بازیکنانم جوان هستند و باید بیشتر تلاش کنند، همه دیدند که اگر تجربه بازیکنانم بیشتر بود امروز حداقل 2 گل دیگر به گیتی‌پسند می‌زدیم، این همان ضرر جوانگرایی است، اما من پای بازیکنانم ایستاده‌ام امیدوارم که روز خوب ماهم ادامه دارد باشد بتوانیم آنطور که لازم است نام سن‌ایچ را حفظ کنیم.

 

انتهای پیام/م

دیدار تیمهای فوتسال گیتی پسند وسن ایچ ساوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.