در اختتامیه جشنواره تئاتر رضوی در تالار گلشن بجنورد از برگزیدگان سیزدهمین دوره، تجلیل شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛، آرای هیئت داوران سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی متشکل از سعید اسدی، فرهاد قائمیان و فریبا متخصص به این شرح اعلام شد: در بخش اقلام گرافیکی با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ده میلیون ریال از طراح اقلام گرافیکی نمایش سال گذشته در حرم آقای محمد علی بشنام از استان فارس تجلیل شد.
موسیقی: با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ده میلیون ریال از آهنگساز نمایش جاده‌ی کناره آقای مهدی حسنی از استان خراسان رضوی تقدیر می‌شود.
برگزیده: گروه داوران با اهدای تندیس جشنواره، دیپلم افتخار جایزه نقدی به مبلغ بیست میلیون ریال آقای محمد رضا عرفانی آهنگساز نمایش ماه بر ترک اسب پیر از استان اردبیل را به عنوان برگزیده اعلام کرد.
طراحی صحنه: با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی جمعا به مبلغ پانزده میلیون ریال از طراح صحنه نمایش جاده‌ی کناره آقایان مهدی حسن زاده و سید محسن هاشمی از استان خراسان رضوی تقدیر شد.
برگزیده: گروه داوران با اهدای تندیس جشنواره، دیپلم افتخار جایزه نقدی به مبلغ بیست و پنج میلیون ریال آقای مسعود احمدی طراح صحنه نمایش سال گذشته در حرم از استان فارس را به عنوان برگزیده اعلام کرد.
گروه داوران برای تشویق از دو بازیگر خردسال حاضر در نمایش‌های جشنواره، با اهدای لوح تقدیر و مبلغ پنج میلیون ریال تقدیر کرد: ابوالفضل آرمیون بازیگر نمایش سنگ بست و مینا خیری بازیگر نمایش سال گذشته در حرم.
بازیگر مرد؛ تقدیر‌ها بدون اولویت:
با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی هر کدام به مبلغ پانزده میلیون ریال از بازیگر نمایش سنگ بست آقای مهدی صدیقی از استان سیستان و بلوچستان، بازیگر نمایش گاهی دوزخ، گاهی بهشت آقای عطا منتظری از استان قم و بازیگر نمایش پلاک هشت آقای حامد عالمی پور از استان خراسان شمالی تجلیل شد.

برگزیده: گروه داوران با اهدای تندیس جشنواره، دیپلم افتخار جایزه نقدی به مبلغ سی میلیون ریال آقای علی فرحناک بازیگر نمایش گاهی دوزخ، گاهی بهشت از استان قم را به عنوان برگزیده اعلام کرد.
بازیگر زن؛ تقدیر‌ها بدون اولویت
با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پانزده میلیون ریال از بازیگر نمایش گاهی دوزخ، گاهی بهشت خانم فاطیما رمضانی مقدم از استان قم، بازیگر نمایش جاده کناره خانم روشنک سه قلعه‌گی و بازیگر نمایش گاهی دوزخ، گاهی بهشت خانم فرزانه خان محمدی از استان قم تقدیر شد.
برگزیده: گروه داوران با اهدای تندیس جشنواره، دیپلم افتخار جایزه نقدی به مبلغ سی میلیون ریال خانم شیما پورسهم الدین بازیگر نمایش سال گذشته در حرم از استان فارس را به عنوان برگزیده اعلام کرد
نویسی؛ تقدیر‌ها بدون اولویت
با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ بیست میلیون ریال از نویسنده نمایشنامه آلا آقای محمدرضا شاه مردی، نویسنده نمایشنامه سنگ بست آقای محمد مهدی خاتمی و نویسنده نمایشنامه سال گذشته درحرم آقای مسعود احمدی تقدیر به عمل آمد.
کارگردانی؛ تقدیر‌ها بدون اولویت:
با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ بیست میلیون ریال از کارگردان نمایش گاهی دوزخ، گاهی بهشت آقای مرتضی جلالی از استان قم و کارگردان نمایش سنگ بست آقای رضا خداد بیگی از استان سیستان و بلوچستان تقدیر شد.
برگزیده: گروه داوران با اهدای تندیس جشنواره، دیپلم افتخار جایزه نقدی به مبلغ چهل میلیون ریال آقای مسعود احمدی کارگردان نمایش سال گذشته در حرم از استان فارس را به عنوان برگزیده اعلام کرد.
محمدرضا خباز استاندار خراسان شمالی در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره تئاتر رضوی که در تالار گلشن بجنورد برگزار شد، گفت:: به فرموده مقام معظم رهبری، یک نمایشنامه یا فیلم خوب، اثرش از صد سخنرانی مذهبی بیشتر است و این جشنواره‌ها محملی برای ترویج سبک زندگی امام رضا (ع) در جامعه است.
حسین فرخنده دبیر اجرایی سیزدهمین جشنواره تئاتر رضوی هم گفت: در ایام مبارک دهه امامت و ولایت و عید غدیر خم، ارادت هنرمندانه عاشقان امام رئوف (ع) را در قالب تئاتر نظاره گر بودیم که با هنر خود، کمر همت به نمایش زیبایی‌ها و سیره رضوی بستند.

وی افزود: اهمیت هنر در پیوندش با آموزه‌های دینی است که جشنواره تئاتر رضوی نیز برای تعالی نیازمند تولید فکر و محتوا است.
انتهای پیام/ط


تجلیل از برگزیدگان جشنواره سراسری تئاتر رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.