مدیر عامل باشگاه مهربد از حضور ستارگان تیم ملی فوتبال ایران در شهرستان میبد خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ مصطفی زارع مدیر عامل باشگاه مهربد با اشاره به اینکه حضور ستارگان تیم ملی فوتبال ایران در میبد از بزرگترین رویداد تاریخ ورزش استان در کهن شهر میبد است گفت: آقایان برومند، نکیسا، محمدرضا مهدوی، رهبری فر، میناوند، نوازی، کریم باقری، خداداد عزیزی، حسین کاظمی، احمد مومن زاده، علی کریمی، بزیک، تقوی، علی دایی، دین محمدی، نیک بخت واحدی و حمید استیلی روز سه شنبه وچهارشنبه برای بازی با تیم مهربد مهمان شهرستان میبد خواهند بود.

زارع افزود: ورزشگاه چمران برای ظرفیت پنج هزار تماشاچی پیش بینی شده است این بازی با داوری مسعود مرادی از ساعت ۱۷ روز چهارشنبه ۱۴/۶/۹۷ شروع می‌شود و از ساعت ۱۴ بعد از ظهر درب ورزشگاه بر روی تماشاچیان باز خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این رویداد برای اولین بار در استان یزد رقم می‌خورد گفت:حسینی فهرجی رکورد دار روپایی جهان نیز به این رویداد دعوت شده است همچنین مسئولان شهرستان و استان به تماشای این بازی خواهند نشست.

علاقمندان می توانند برای تهیه بلیت به کتابفروشی‌های شهرستان میبد مراجعه کنند و یک روز قبل از بازی بلیت فروخته نخواهد شد.

انتهای پیام/ی

میبد میزبان ستارگان تیم ملی فوتبال ایران 

برچسب ها: فوتبال ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نادیا زارعی
۱۴:۴۴ ۱۰ شهريور ۱۳۹۷
من میخوام فقط بلیشت خیلی گرون نباشه چون پولشو ندارم مرسی
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
مهدیه
۱۴:۳۵ ۱۰ شهريور ۱۳۹۷
میخوام برام باشگاه